فرمانده سپاه ناحیه بهارستان:

وظیفه بسیج ایجاد امید برای حضور حداکثری در انتخابات است

در تاریخ ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ نشست بصیرتی با سخنرانی سرهنگ صمد سلطانی در مسجد خاتم الانبیاء(ص) با حضور شورای حوزه و پایگاه های حوزه سیدالشهداء علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۱۳۶۹
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه ناحیه بهارستان سرهنگ صمد سلطانی اظهار داشت: سپاه و بسیج در این عرصه تلاش خواهند کرد با پرهیز از طرفداری از فرد و یا جریانی خاص،  و بدون ذکر مصادیق، تنها شاخصه های نامزد اصلح را از دیدگاه رهبر معظم انقلاب برای مردم بیان کنند تا آنان با بصیرت بیشتر در انتخابات شرکت کنند.

وی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات اشاره کرد و افزود: سپاه و بسیج در انتخابات همچنان در کنار مردم خواهند بود و بدون اینکه از فرد و یا گروه خاصی طرفداری کنند، صادقانه در تبیین و ضرورت مشارکت مردم در انتخابات خواهند کوشید.

سلطانی انتخابات مجلس شورای اسلامی و نیز مجلس خبرگان رهبری را از رویدادهای مهم و سرنوشت‌ساز برای کشور برشمرد و گفت: در شرایطی که با توجه به مشکلات و شرایط اقتصادی جامعه، دشمن برای ناامیدسازی مردم و کاهش حضور در انتخابات تلاش می کند، باید با بسترسازی برای حضور پرشور مردم در انتخابات، روزی به یاد ماندنی در تاریخ کشور و شهرستان رقم زد.

در پایان محمد امین نادری فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۲۵۱ سیدالشهدا(ع) از زحمات شبانه روزی بسیجیان این حوزه تشکر نمود و گفت: بسیجیان در هر میدانی که تا به حال نیاز بوده نقش آفرینی نموده اند و امروز نیز به امید خداوند متعال در نقش جهاد تبیین تمام تلاش های خود را انجام خواهند داد.

ارسال نظرات