در شهرستان فارسان عنوان شد؛

مشارکت بالا در انتخابات، اقتدار کشور را به دنبال دارد

ستاد جهادتبیین باحضور مسئولین،طلاب و فعالان فرهنگی جهت آگاه سازی و تشویق و ترغیب و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در شهرستان فارسان تشکیل شد.
کد خبر: ۹۵۷۱۳۹۰
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ مربی عقیدتی انتخابات را دارای اهمیتی بالا دانست و اظهار کرد: انتخابات از اهمیت بالایی در نظام اسلامی برخوردار است و در شرایط حساس فعلی که کشور در جنگ ترکیبی و شناختی با دشمن قرار دارد، انتخابات امسال اهمیت دوچندان دارد.

سرکار خانم معین، افزود: رسانه‌ها را یکی از مهم‌ترین ابزار تأثیرگذار در ارتقای مشارکت قوی و مردمی در انتخابات دانست و افزود: اصحاب رسانه باید با جهادتبیین برکات انقلاب اسلامی و اهمیت حضور حداکثری و با بصیرت را تشریح و در اطلاع رسانی عمومی تلاش کنند.

وی، با اشاره بر مشارکت حداکثری مردم تاکید کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده پویایی و اقتدار نظام است، آنچه دشمن روی آن دست گذاشته، ناامید کردن مردم و تلقین این جمله است که «با رای دادن شما اصلاً اتفاقی نمی‌افتد»؛ در این زمینه باید در جهت تبیین اقدامات انجام شده و همچنین امیدآفرینی میان مردم تلاش کرد. باید اصحاب رسانه پیشرفت ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مردم به خوبی تشریح کنند.

 مربی عقیدتی،مشارکت را مهمترین رکن انتخابات دانست و گفت:مشارکت بالا، مقبولیت،مشروعیت و اقتدار کشور را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات بسیار مهم است، بیان کرد: درست است که نمایندگان مجلس برای چهار سال انتخاب می‌شوند اما تصمیماتی می‌گیرند، سالها در یک مملکت تأثیر گذار خواهد بود.

شایان ذکر است: که این ستاد جهت جهادتبیین ویژه بانوان تا اسفندماه سالجاری،چهارشنبه هر هفته برگزار و فعال می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار