با حضور فرمانده سپاه استان البرز برگزار شد؛

اختتامیه جشنواره‌های قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی خانواده ها در سپاه استان البرز

اختتامیه جشنواره‌های قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی خانواده ها، با حضور فرمانده سپاه استان البرز و معاون هماهنگ کننده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۱۴۲۳
|
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار احسان خورشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه امام حسن مجتبی(ع)، در مراسم اختتامیه جشنواره‌های قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی خانواده ها که با حضور سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز و خانواده‌ها برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری در هفته‌های اخیر راجع به قدرت راهبردی زنان در اموراتی که شاید مردان توانایی آن را ندارند، سخنرانی کردند و به نظر من، غیر از حوزه تربیت، زنان در حوزه اجتماعی و سیاست نیز تاثیرگذارند، چه بسا در طول جنگ نیز، زنان و مادران بودند که با راهبرد ولی امر مسلمین، مشوق حضور فرزندان خود برای حضور در جنگ بودند، در تربیت امروزی نیز از جانب مادران تاثیرگذاری بیشتری بر تربیت فرزندان وجود دارد.

اختتامیه جشنواره‌های قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی خانواده ها در سپاه استان البرز

 خورشیدی افزود: با مطالعه شخصیت سلیمانی متوجه می‌شویم بُعد اعتقادی فرزندان در خانواده به دوش حاج قاسم سلیمانی بوده است، ایشان سعی می‌کرده با نامه نوشتن به فرزندان خود تذکر دهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان البرز با توصیه به مادران برای مطالعه کتابی به نام امیل اثر ژان ژاک روسو، اظهار داشت: این کتاب، کتابی است که شهید مطهری خوانده و توصیه به خواندن آن کرده است، کتابی موثر در تربیت فرزندان، کتابی که اشاره می‌کند به اینکه فرزندانی که از نظر مادی حمایت صددرصد می‌شوند رشد عاطفی ضعیف‌تری دارند و در بلوغ جسمانی نیز به مشکل خواهند خورد و نسبت به دردها بسیار کم طاقت و در لذت‌ها، بی‌تفاوت خواهند بود.

خورشیدی تصریح کرد: فکر نکنیم با حمایتِ بیش از حد از فرزندان، می‌شود آدم‌های بزرگی تربیت کرد، گاهی حمایت کردن، بچه‌ها را ضعیف می‌کند، قدرت مقاومت را کم می‌کند و ذهن آن‌ها را در مواجهه با سناریوها کند می‌کند‌.

وی در پایان ضمن تشکر از مادران و پدرانی که در تربیت فرزندان زحمت می‌کشند و سرمایه‌گذاری می‌کنند تا بچه‌هایشان موفق باشند، تاکید کرد: اگر امر و نهی والدین با عمل آن‌ها یکی باشد، قطعا تاثیرگذار خواهد بود.

گفتنی است، اختتامیه جشنواره‌های قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی خانواده های کارکنان در سپاه استان البرز، به همت سازمان فرهنگی خانواده برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار