مسول‌نمایندگی‌ولی‌فقیه‌‌درسپاه‌امام‌سجاد‌( ع)‌:

تحولات انقلاب اسلامی سراسر جهان را فراگرفته است /دشمنان نظام در بن بست تاریخ قرارگرفته اند

آمریکا و شوروی که نتوانستند جلوی انقلاب مردم ایران را بگیرند، صدام را به جان ایران انداختند تا هم انقلاب مردم ایران را از بین ببرند و هم امنیت اسرائیل تأمین شود .
کد خبر: ۹۵۷۱۴۲۶
|
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

به فضل الهی دشمن در همه‌ی عرصه ها از ایران شکست خورده است

 

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان حاجی آباد، حجت الاسلام و المسلمین پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام در همایش طلایه داران شکوه حضور که به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب  در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برگزار شد، گفت:این آمریکا و شوروی بودند که صدام را به جان ایران انداختند. صدام ملعون به فکر تصاحب خوزستان و بدست آوردن اروند بود و از طرف دیگر اسرائیل به زیر ساخت های عراق حمله کرده بود و پالایشگاه های آنها را منهدم کرده بود. 

وی‌افزود:آمریکا و شوروی که نتوانستند جلوی انقلاب مردم ایران را بگیرند، صدام را به جان ایران انداختند تا هم انقلاب مردم ایران را از بین ببرند و هم امنیت اسرائیل تأمین شود و صدام از انتقام منصرف شود. 

 حجت‌الاسلام‌پولادی‌گفت‌:به فضل الهی دید که دشمن در جنگ تحمیلی و همین طور همه‌ی عرصه ها از ایران شکست خورد و می‌خوردو دربن بست تاریخ قرارگرفته است 

 مسول‌نمایندگی‌ولی‌فقیه‌‌درسپاه‌امام‌سجاد‌( ع)‌گفت‌: امروز شما می‌بینید که با رشادت مجاهدین فی سبیل الله، این انقلاب مرزهای ایران را در نوردیده و به سراسر آزادگان عالم از جمله سوریه، لبنان، عراق، فلسطین، یمن و جای جای جهان رسیده است. 

حجت‌الاسلام‌پولادی‌‌گفت‌:شمن همواره در پی نابودی و از بین بردن ما است و این خباثت را در طول تاریخ نشان داده است،چرا که این امت، امت اسلام و امت امام حسین علیه السلام بوده و هست. 

 وی‌‌تصریح‌کرد:حضرت امام خمینی رحمه الله علیه به ما هویت داد و به ما می توانیم را آموخت. 

 مسول‌نمایندگی‌سپاه‌استان‌خاطرنشان‌نمود:برخی از مسئولان قبل از انقلاب میگفتند: ایران فقط می تواند آب گوشت بزباش بسازد اما امروز شما می بینید که سربازان ولایت در سپاه پاسداران، با موشک‌های ایرانی نقطه زن، مقرهای دشمنان، مزدوران و پرورش یافته ی دست آنها را از مسافتی صدها کیلومتری با دقت کامل مورد اصابت قرار داده و منهدم کردند. 

 حجت‌الاسلام‌پولادی‌‌افزود:تحولات این مقطع تاریخی به سرعت در حال رخ دادن است و اگر ما می خواهیم آسیبی به ما نرسد، باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم. 

وی‌درادامه‌گفت‌:توجه به انتخابات پیش رو، شرط اول این است که همگان حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند، چراکه حضور مردم یعنی اینکه پشت نظام و انقلاب اسلامی هستند و این مسئله باعث تضمین و استمرار امنیت و اقتدار، عزت و پیشرفت کشور میشود. و شرط دوم این است که افراد شایسته و انقلابی را انتخاب کنیم تا این کشور را به قله ها برسانند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سالاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه حاجی آباد ضمن عرض خیر مقدم خدمت سخنران محترم برنامه، حجت الاسلام و المسلمین پولادی عنوان داشت: جبهه‌ ی استکبار همه ی تلاش خود را می کند تا مردم ایران را از آینده ناامید، و نسبت به دستیابی به اهداف والا، دلسرد کند. این در حالی است که رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنرانی اش بین مردم ایالت متحده می گوید حتی اگر در حال مرگ هستید اول رأی بدهید بعد بمیرید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار