خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

دشمن علاوه بر فروپاشی خانواده به دنبال متلاشی کردن جامعه است

همدان-استاندار همدان با بیان اینکه اکنون نقطه مهم و پاشنه آشیل ما مبحث مدارس است، گفت: دشمن علاوه بر فروپاشی خانواده می‌خواهد جامعه را هم متلاشی کند.
کد خبر: ۹۵۷۱۴۴۰
|
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
دشمن علاوه بر فروپاشی خانواده به دنبال متلاشی کردن جامعه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد امروز در دوازدهمین اجلاس بسیج استان همدان که در استانداری همدان برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط و تعامل بسیار نزدیکی بین ما و هیئت‌های اندیشه ورز وجود دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه آب نگرانی‌هایی داریم که باعث شده برای اولین بار در سطح کشور  پردیس تشکیل دهیم، افزود: در استان باید بهره‌وری افزایش یابد و میزان استفاده از آب کاهش یابد.

استاندار همدان عنوان کرد: در موضوع مسکن و آب مسائلی وجود دارد، اما به طور خاص در بحث فرهنگ هرجا بسیجیان حضور می‌یابند مایه برکت هستند و لازم است در اینجا حضور یابند.

وی عنوان کرد: اکنون نقطه مهم و پاشنه آشیل ما مبحث مدارس است که دشمن علاوه بر فروپاشی خانواده می‌خواهد جامعه را هم متلاشی کند.

قاسمی‌فرزاد گفت: ما باید برای خلق حماسه دیگر در ۱۱ اسفند ماه دست در دست یکدیگر دهیم و با جهاد تبیین فتح قله‌های دیگر را داشته باشیم و بتوانیم با خلق حماسه دیگر دشمن را مایوس کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار