امام جمعه موقت گناباد با اشاره به ترفندهای دشمنان با هدف ناامید سازی مردم برای حضور گسترده در انتخابات گفت: شرکت پرشور در انتخابات خط بطلانی بر سیاست های خصمانه معاندان است.
کد خبر: ۹۵۷۱۴۷۰
|
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از گناباد، حجت الاسلام رضا مدنی در خطبه های نماز جمعه امروز گناباد افزود: دشمنان که از تحمیل جنگ نظامی، اقتصادی و فرهنگی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به نتیجه نرسیدند به دنبال ناامید سازی مردم برای حضور در انتخابات هستند و مهمترین مولفه ایستادگی برابر توطئه های معاندان و ایادی سرسپرده آنها در سال جاری شرکت پرشور در انتخابات است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم حضور گسترده مردم در صحنه و از جمله انتخابات به عنوان عامل مهم استقامت و بقا و پایداری نظام جمهوری اسلامی ادامه داد: مخالفت با انتخابات به منزلت مخالفت با دین مبین اسلام و این نظام است.

خطیب نماز جمعه گناباد گفت: امروز دشمنان به این نتیجه رسیده اند که استقامت و مقاومت، اصلی ترین راهبرد جمهوری اسلامی برای مواجهه با ترفندهایشان است و بر این اساس سعی می کنند با دلسرد کردن مردم برای حضور در صحنه به اهداف خود برسند.

مدنی افزود: مسوولان نظام جمهوری اسلامی و دولتمردان همواره بر راهبرد مقاومت به عنوان تنها راه مبارزه با استکبار جهانی تاکید داشته اند که در نتیجه آن شاهد گسترش مقاومت اسلامی در منطقه هستیم.

وی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی به دلیل راهبرد مقاومت اسلامی بعد از چند ماه تجاوز به غزه به هیچ کدام از دستاوردهای خود دست نیافته و غزه و مقاومت از بین نرفته است و همچنان برابر سیاستهای خصمانه آنها ایستادگی می کند.

امام جمعه موقت گناباد اظهار کرد: در نظر سنجی هایی که به تازگی در ۱۵ کشور اسلامی انجام شد افزون بر ۹۰ درصد شرکت کنندگان بر استمرار مقاومت مردم غزه و فلسطین در برابر تجاوزات و جنایتهای رژیم اشغالگر قدس تاکید کردند و به برکت مقاومت اسلامی شاهد بیداری اسلامی در سطح منطقه و جهان علیه ترفندهای استکبار جهانی هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها