خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری:

هیئت‌های اندیشه‌ورز و مجمع بسیج از ظرفیت‌های خوب خدمت رسانی بیشتر به مردم است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: هیئت‌های اندیشه‌ورز و مجمع بسیج شهرستان یکی از ظرفیت‌های خوب بسیج شهرستان برای کمک به توسعه خدمت رسانی بیشتر به مردم، رفع مشکلات مردم است.
کد خبر: ۹۵۷۱۴۷۲
|
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹

سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: در اجلاس مجمع بسیج سال گذشته یکی از طرح‌ها که توسعه صنایع دستی در شهرستان نهاوند بود در مجمع مطرح و با حضور مسئولین استاد مصوب شد و به کمک مسئولین بسیج سازندگی و سپاه عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه ما توانستیم در توسعه صنایع دستی شهرستان نمایشگاه و بازار عرضه محصولات دستی با ۵۱ غرفه در مرکز شهر به مدت ۴.۵ ماه برگزار کنیم، افزود: این اقدام خواسته چندین ساله فعالین این عرصه بود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره با اینکه در سال جدید از ۶ کارگروه فعال در حوزه مجمع بسیج شهرستان موفق شدیم در ۲۷ مهر ماه دوازدهمین اجلاس مجمع بسیج شهرستان را تشکیل دهیم، ادامه داد: در این مجمع چهار طرح توسط دبیران کارگروه‌ اقتصاد و زیر بنایی، آموزش تحقیقات و فناوری، زنان و خانواده، فرهنگی و اجتماعی مطرح، تأیید و تصویب شد و مصوبات برای اجرا به مجمع شهرستان فرمانداری نهاوند ارسال شد و پیگیر اجرایی شدن آنها هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های مجمع بسیج شهرستان احصاء اولویت‌دارترین مشکلات شهرستان و ارائه راهکارهای کارشناسی شده برای رفع آن مشکل و کمک به دولت است، عنوان کرد: در عقبه و پشت صحنه ۶ کارگروه بیش از ۲۰۰ هیئت اندیشه‌ورز است که در پایگاه‌های مقاومت تشکیل می‌شود.

مختاری خاطرنشان کرد: هیئت‌های اندیشه‌ورز و مجمع بسیج شهرستان یکی از ظرفیت‌های خوب بسیج شهرستان برای کمک به توسعه خدمت رسانی بیشتر به مردم، رفع مشکلات مردم است و به عنوان یک ظرفیت نخبگانی بسیج در خدمت مردم شهرستان خواهد بود.

ارسال نظرات