خبرهای داغ:
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تعداد ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر تاکنون در پویش ملی «سلامت» در کشور شرکت کرده‌اند.
کد خبر: ۹۵۷۱۵۰۲
|
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حسین فرشیدی ظهر امروز جمعه در نشست بررسی عملکرد مرکز بهداشت استان خوزستان در جمع خبرنگاران تصریح کرد: تاکنون ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در کشور در پویش ملی سلامت، غربالگری پرفشاری خون و دیابت شرکت کردند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی اهواز در برنامه پویش ملی سلامت و برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع به عنوان یکی از دانشگاه‌های اصلی آموزش پزشکی کشور و یکی از دانشگاه‌هایی که در بخش سلامت تأثیرگذاری بسیار مهم و مؤثری در کشور را به خود اختصاص داده است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی اهواز یکی از دانشگاه‌هایی است که بالای ۷۰ درصد از جمعیت را که ما به عنوان هدف در نظر گرفته بودیم، عبور کرده است.

وی گفت: با وجود عزم دولت برای کاهش پرداخت از جیب و افزایش استانداردهای ارائه خدمات سلامت در کنار ارائه خدمات مراقبتی و پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر و آموزش و ارتقای سلامت، گام‌های مؤثری در کاهش مرگ‌ومیر و از کار افتادگی برداشته می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها