فرمانده انتظامی ایلام از توقیف ۷ دستگاه خودروی تیزرو مرسوم (شوتی) و کشف ۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان مهران خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۱۵۲۰
|
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴

به گزارش خبرگ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، جمال سلمانی در خصوص کشف کالای قاچاق گفت: مأموران انتظامی شهرستان مهران باهدف مقابله با قاچاق کالا، حین کنترل وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به ۷ دستگاه خودرو مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

 

 فرمانده انتظامی ایلام افزود: مأموران انتظامی شهرستان مهران با هماهنگی انجام شده با مقام قضائی در چند عملیات جداگانه موفق شدند ۷ دستگاه خودرو شوتی را متوقف که در بازرسی از آن‌ها ۲۹ گونی البسه تاناکورا، انواع لوازم‌یدکی، انواع لوازم‌خانگی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف و ضبط کردند.

 

وی ادامه داد: ارزش کالای کشف شده، از سوی کارشناسان بیش از ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است، رانندگان خودروها پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

سلمانی در پایان با تأکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز خاطرنشان کرد: پلیس بااقتدار کامل در حوزه برخورد با خودروهای شوتی و کالای قاچاق در چارچوب قانون با قانون‌شکنان قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

ارسال نظرات