هرگونه حمله به جمهوری اسلامی حمله کننده را سخت پشیمان می کند به تعبیر امام خامنه ای عزیز دوران بزن در رو تمام شد،یکی بزنید ۱۰تامی خورید.
کد خبر: ۹۵۷۱۵۲۹
|
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبراری بسیج از کرمان، رضوان خدا بر شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی زمانی که ترامپ قمار باز ایران راتهدید کرد فرمود:.در هر کجا که تصور نمیکنید ما در کنار شما هستیم. ما ملت شهادت هستیم، ما ملت امام حسین(علیه‌السلام) هستیم. بپرس ما حوادث سختی را پشت سر گذاشتیم.»
«بیا! ما منتظریم؛ ما مرد این میدان برای شما هستیم. شما می‌دانید این جنگ یعنی نابودی همه امکانات شما، این جنگ را شما شروع می‌کنید اما پایانش را ما ترسیم می‌کنیم.»

راستی که چنین خواهد بود هرگونه حمله به جمهوری اسلامی حمله کننده را سخت پشیمان می کند به تعبیر امام خامنه ای عزیز دوران بزن در رو تمام شد،یکی بزنید ۱۰تامی خورید.واگر غلطی از هرکدام از ایادی استکبار سربزند جمهوری اسلامی قلب تپنده صهیونیست ها یعنی تلاویو وحیفا را باخاک یکسان خواهد کرد،هرکس شک دارد از خیبر شکن ها سوال کند بردی که در عملیات ۲۶دیماه با فاصله۱۳۰۰کیلومتر بر سر لانه تروریست ها در ادلب وخانه شیطان کودک کش(موساد) در اربیل آورد چگونه شخم کرد بناهای شیطانی آنها را.وازعین الاسد که عین الجسد شد بپرسند چه آمد به سرشان،چرا که شناسنامه ما ممهور است به ملت امام حسین وقلوب ما بی قرار گذرنامه شهادت است چرا که ماملت شهادتیم واین قدر حوادث سختی راپشت سر گذاشتیم که اگر بباریم سیل به پامی کنیم زیرا که در کالبد حیات دنیایی ما گام های ما مستحکم برای قدم گذاشتن در مسیر عبور از کربلا تا اقامه نماز در قدس وروضه خواندن برای حضرت مادر در بقیع است وراهبردمان جهانی شدن اسلام دررکاب امام عصراست وقطعاً ریشه کنی استکبار درضل توجهات امام عصر وپیروی از فرزندبرومندش امام خامنه ای خواهد بود.

دکترین اعتقادی ما براساس نص صریح قران با دوعبارت برای مانقشه راه طراحی کرده.
۱_إِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا
۲_ وَلِلَّهِ العِزَّةُ وَلِرَسولِهِ وَلِلمُؤمِنينَ وَلٰكِنَّ المُنافِقينَ لا يَعلَمونَ(عزت مخصوص خدا و رسول او و مؤمنان است؛ ولی منافقان نمی‌دانند!)امام صادق علیه السلام:«مؤمن عزیز است و ذلیل نخواهد بود مؤمن از کوه محکم تر و پرصلابت‏تر است چرا که کوه را با کلنگ ها ممکن است سوراخ کرد ولی چیزی از دین مؤمن هرگز کنده نمی‏شود».

چرا که مسیر ما را مولایمان اباعبدالله خوب نشان داده آنجا که فرمود «مَوْتٌ في عِزٍّ خَيْرٌ مِنْ حَياة في ذُلٍّ»؛ (مرگ با عزّت بهتر از زندگى با ذلّت است!)و«اَلْمَوْتُ خَيْرٌ مِنْ رُكُوبِ الْعارِ»؛ (مرگ بهتر از زندگى ننگين است)چرا که پایه گذار مکتب شهادت سید الشهدا راه رسیدن به قله های عزت را این چنین ترسیم کرده.

وامام خامنه ای عزیز برای حیات زندگی با عزت فرمودند باید دولت مقاومت تشکیل داد ،دولتی که نه زورگو است نه زیر بار زور می رود نه سازش گر است نه تسلیم می شود....عیار سنجه ما رادشمن در حوادث ۴۵ساله انقلاب اسلامی خوب سنجیده است عیار ما تلائلو در اعتقاد راسخمان به مقاومت است چون خوب می دانیم هزینه مقاومت کمتر از سازش است.هزینه ذلت بیش از عزت است.چراکه اباعبدالله سر داد تادین خدا سرندهد اما امروز با جبهه های بسیاری درحال پیکاریم با جبهه های خودی_غیرخودی_نخودی_بیخودی،که هرکدام جنگ افزار خاصی دراختیار دارد وماهم طرح ونقشه ای خاص باآن تهدید وحمله ولی خوب می دانند ماتجربه حوادث سخت زیادی را داشتیم وچون کوه استوار وچون فولاد محکم وهرگز شکستی وشکنندگی در ما راه ندارد.

محسن سنجری

ارسال نظرات