جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی:

اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در استان گلستان برگزار گردید

در اولین جشنواره اعطای نشان مقاومتی که در استان گلستان برگزار گردید 35 واحد در استان مورد ارزیابی قرار گرفتند و 15 واحد انتخاب شدند که 4 واحد برتر لوح و تندیس درجه یک و 11 واحد لوح و تندیس درجه دو دریافت کردند.
کد خبر: ۹۵۷۱۵۳۲
|
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران  و کارخانجات کشور؛ نخستین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان گلستان با حضور دکتر اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه استان  گلستان برگزار و به واحدهای تولیدی منتخب نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی و خدماتی و هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی است.

دکتر اله بداشتی اظهار داشت در سفر دو روزه به استان گلستان با هماهنگی فرمانده سپاه نینوا و مسئول بسیج کارگری استان از چند واحد تولیدی که دارای مشکل بودند بازدید بعمل آمد و جلساتی با مدیران عامل آنها برگزار کردیم و در جلسه ای که با مدیران استانی برگزار کردیم نسبت به رفع موانع تولیدی که در استان قابلیت انجام و حل شدن داشت بررسی کردیم.

وی افزود: در این جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان گلستان با حضور مدیران دستگاههای اجرایی، معاون استاندار، فرمانده سپاه، و همه عزیزانی که در حوزه اقتصاد مقاومتی چه در حوزه اندیشه ورزی و چه در حوزه عملیاتی نقش آفرین بودند دعوت شدند که بتوانیم به نخبگان این حوزه که مورد ارزیابی قرار گرفتند لوح و تندیس تقدیم کنیم.

همچنین ایشان گفتند : در این جشنواره  35 واحد در استان مورد ارزیابی قرار گرفتند و 15 واحد انتخاب شدند که 4 واحد برتر لوح و تندیس درجه یک و 11 واحد لوح و تندیس درجه دو دریافت کردند.

وی تصریح کرد: بنای ما بر این است که چهار واحدی که لوح و تندیس درجه یک دریافت کردند در سطح ملی هم ارزیابی شوند و در اردیبهشت ماه 1403 نیز جشنواره ملی اعطای نشان اقتصاد مقاومتی را برگزار کنیم.

سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان نیز در این مراسم گفت: در ایام کرونا بسیاری از واحد های تولیدی ما تعطیل شدند و با درایت مسئولین در دستگاههای مختلف این موانع برطرف شد و خیلی از آنها به چرخه تولید بازگشتند.

وی تصریح کرد: انتخابات بسیار مهمی در پیش داریم و کارگران بخش مهمی از اقشار جامعه هستند و می توانند با حضور خود در پر شور برگزار شدن این انتخابات بسیار کمک کنند.

ارسال نظرات