خبرهای داغ:
محسنلو در گفتگو با خبرنگار بسیج خبر داد

انجام اقدامات اثرگذار برای مقابله با مواد مخدر در کارگروه بهداشت قهاوند

همدان-فرمانده سپاه ناحیه قهاوند گفت: در منطقه قهاوند در کارگروه بهداشت و سلامت محیط زیست در مقابله با فروشندگان مواد مخدر کار‌های اثرگذاری انجام دادند.
کد خبر: ۹۵۷۱۵۵۵
|
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

علی محسنلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در استان همدان اظهار کرد: در شهرستان‌ها ۶ کارگروه فرهنگی اجتماعی، اقتصاد و زیربنایی، بهداشت و سلامت و محیط زیست، آموزشی و تحقیقات و فناوری، زنان و خانواده، آموزش و تربیت بر اساس  تعامل و تعاون با هیئت‌های اندیشه ورز روستایی و مرکز دهستان‌ها فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه کار‌های بسیار مهمی در این کار گروه‌ها انجام شده است، گفت: در منطقه قهاوند در کارگروه بهداشت و سلامت محیط زیست در مقابله با فروشندگان مواد مخدر کار‌های اثرگذاری انجام دادند.

فرمانده سپاه ناحیه قهاوند حدود ۲ هزار امضاء جمع شده که با فروشندگان مواد مخدر صحبت کنند که به اقدامات خود در این خصوص خاتمه دهند، افزود: در کارگروه فرهنگی اجتماعی نیز برنامه‌هایی، چون یادواره شهدا، کار‌های ایجابی و اغنایی، صحبت با شوراها، دهیار‌ها، امام جماعت روستا‌ها صورت گرفته تا با هم‌افزایی و تعامل در مقابل با معضلات اجتماعی مقابله شود و در این راستا راهکار‌های عملیاتی و میدانی در این خصوص ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کارگروه زنان و خانواده نیز اساتید روانشناس و مشاوره در سطح روستا‌ها حضور پیدا می‌کنند و به صورت پرسش و پاسخ به سوالات خانواده‌ها پاسخ داده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات