خبرهای داغ:
فرجی:

زبان هنر موفق‌ترین شیوه برای انتقال مفاهیم و ارزش‌هاست

همدان-رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر گفت: به زبان هنر حرف زدن موفق‌ترین شیوه برای انتقال مفاهیم و ارزش‌ها است و فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از زبان هنر راحت‌تر ترویج داده می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۷۱۷۲۲
|
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
زبان هنر موفق‌ترین شیوه برای انتقال مفاهیم و ارزش‌هاست

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با موضوع «همفکری در خصوص راه‌اندازی نمایشگاه و فروشگاه کتاب در حوزه ایثار و شهادت» با حضور رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون فرهنگی سپاه ناحیه ملایر، رئیس اداره فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر و نمایندگان سایر دستگاه‌های فرهنگی شهرستان در سالن اجتماعات اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر برگزار شد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر در این جلسه گفت: شهدا قابل افتخارترین مشاهیر جامعه اسلامی هستند و باید حفظ نام و یاد شهدا در جامعه به صورت زبانی و عملی ترویج شود.

داوود فرجی با بیان اینکه زبان هنر موفق‌ترین شیوه برای انتقال مفاهیم و ارزش‌ها است، افزود: به زبان هنر حرف زدن همیشه موفق‌ترین شیوه برای انتقال مفاهیم و ارزش‌ها است و چه بسا موضوعات مهم دینی، ارزشی و عقیدتی از جمله فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از زبان هنر راحت‌تر ترویج داده می‌شوند.

وی ادامه داد: با برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب در حوزه ایثار و شهادت تلاش می‌شود با استفاده از ابزار کتاب و کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه مفید به ترویج شعائر و ارزش‌های ملی و دینی ملت شهیدپرور ایران اسلامی پرداخته شود.

در پایان جلسه به چند کتاب‌ ارزشمند در حوزه نشر دفاع مقدس از قبیل کتاب‌های «حکایت زمستان» به نویسندگی سعید عاکف، «خط مقدم» از فائضه غفارحدادی، «مربع‌های قرمز» از زینب عرفانیان، «سفر به گرای ۲۷۰ درجه» اثر احمد دهقان، «شطرنج با ماشین قیامت» از حبیب احمدزاده، «مهاجر سرزمین آفتاب» از مسعود امیرخانی، «فرنگیس» خاطرات فرنگیس حیدرپور و «دا» خاطرات سیده زهرا حسینی اشاره و به عموم علاقمندان به فرهنگ و ایثار و شهادت پیشنهاد مطالعه این منابع دلنشین دفاع مقدس شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات