خبرهای داغ:
کارگاه فرزند پروری به همت پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری حوزه ام ابیها و با همکاری قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم در این پایگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۱۷۸۱
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

معصومه پاخیده فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری حوزه ام ابیها در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، گفت: در طول زمستان سال جاری کارگاه گروهی فرزند پروری با حضور ۳۰ نفر از بسیجیان پایگاه صدیقه کبری حوزه ام ابیها و با مربی‌گری حجت الاسلام دهنوی در حال برگزاری می‌باشد.

این فرمانده پایگاه بیان داشت: از مباحث مطرح شده در این کارگاه می‌توان به مسائل دوران پیش از بچه‌دار شدن تا دوره نوجوانی، مراحل ویژگی‌های رشد کودک از دوره قبل از بچه‌دار شدن تا یک سالگی، یک سالگی تا سه سالگی، سه سالگی تا ۶ سالگی با روش‌ها و تکنیک‌های اصلاح رفتار اشاره کرد.

وی افزود: آموزش تکنیک‌های اصلاح رفتار اهتمام و پیش فرض تربیت فرزند، نیاز روانشناختی، نیاز به آگاهی، مدیریت و برنامه‌ریزی ذهن کودک، تکنیک الگو دهی، ارائه دلایل منطقی و منطق دستوری، سبک‌های فرزندپروری، پدر و مادر ایده آل و شناخت نیازها، نیاز زیستی، دلبستگی ایمن، ارائه دلایل حقارت، گوش دادن فعال و همدلانه از دیگر مباحث مطرح شده در این کارگاه بود.

پاخیده خاطرنشان کرد: این کارگاه گروهی در ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و در طول فصل تابستان با موضوع همسرداری به طور منظم ادامه یافته و با شروع فصل زمستان نیز با موضوع فرزند پروری در صبح روزهای چهارشنبه هر هفته در حال برگزاری و در حاشیه این کارگروهی، مشاوره فردی نیز توسط حجت الاسلام دهنوی در پایگاه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ عابدینی

ارسال نظرات