رئیس نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری شهرستان سرعین خبر داد:

بازگشایی پیست آلوارس تا ۲ روز آینده

رئیس نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین از آغاز برف‌روبی و بازگشایی مسیر دسترسی پیست اسکی آلوارس خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۱۸۲۹
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی  «بسیج» به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، محمدرضا شایقی امروز ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ گفت: پس از بارش سنگین برف در هفته گذشته و بسته‌شدن مسیر دسترسی به پیست اسکی آلوارس، برف‌روبی و بازگشایی این مسیر از روز گذشته آغاز شده است.

 رئیس نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین افزود: علی‌رغم آماده‌سازی پیست توسط عوامل این مجموعه، تردد در مسیر پیست اسکی آلوارس در روزهای گذشته ممکن نبود و ورزشکاران و گردشگران نتوانستند از پیست استفاده کنند.

وی تأکید کرد: با همکاری فرمانداری و راهداری شهرستان سرعین بازگشایی مسیر از روز گذشته آغاز شده اما باتوجه‌به حجم بسیار بالای برف کار بازگشایی مسیر یک تا دو روز دیگر ادامه خواهد داشت.

 شایقی ادامه داد: فعال‌بودن پیست اسکی آلوارس تأثیر بسزایی در رونق گردشگری زمستانی شهرستان سرعین دارد و ما تلاش می‌کنیم با همکاری نهادهای مربوطه و عوامل پیست، این مجموعه را برای حضور گردشگران و علاقه‌مندان در ادامه سال آماده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار