خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: بیش از ۸۶۰ امدادگر و بیش از ۱۵۰ خودروی امدادی آماده خدمت رسانی شبانه روزی به مردم هستند.
کد خبر: ۹۵۷۱۸۶۸
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، وحید شعبانی صبح امروز شنبه در رزمایش طرح ترافیکی و انتظامی زمستان که در محل پاسگاه پلیس راه اهواز به اندیمشک برگزار شد، اظهار کرد: در جمعیت هلال احمر این استان با استقرار ۲۸ کشیک شبانه روزی اداری، ۲۶ پایگاه امداد و نجات بین شهری، بیش از ۸۶۰ امدادگر و بیش از ۱۵۰ خودروی امدادی آماده خدمت رسانی شبانه روزی به مردم هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: اگر در مناطق کوهستانی و مرتفع استان یا محورهای مواصلاتی امکان ریزش برف باشد یا حجم حادثه زیاد و به گونه‌ای باشد که نیاز به اسکان اضطراری باشد در این خصوص نیز ارائه خدمت می‌کنیم.

وی گفت: از هم وطنان درخواست می‌شود در سفرهای خود به اطلاعیه‌هایی که توسط عوامل امدادی و دیگر دستگاه‌ها صادر می‌شود و همچنین به علائم رانندگی در مسیرها توجه کنند؛ البته با توجه به اینکه در فصل زمستان بیشتر صبح‌ها پدیده مه گرفتگی وجود دارد، از مردم درخواست می‌شود به هنگام رانندگی دقت کافی را داشته باشند تا حادثه‌ای رخ ندهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها