خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری مراسم اعتکاف با حضور حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه شهرستان بیله‌سوار و سایر مسئولین در محل دفتر امام جمعه شهرستان بیله‌ سوار برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۱۸۶۹
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خبرگزاری بسیج، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری مراسم اعتکاف با حضور حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه شهرستان بیله‌سوار،یوسف بدر زاده معاون سیاسی فرمانداری شهرستان بیله‌ سوار، حجت الاسلام محمد باقر قربانی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیله‌سوار، سرهنگ پاسدار علی پناهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله سوار و سایر مسئولین در محل دفتر امام جمعه شهرستان بیله‌ سوار برگزار شد.

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای مراسم اعتکاف در شهرستان بیله سوار برگزار شد


در این جلسه حجت الاسلام عزیزی ضمن تبریک حلول ماه رجب، مطالبی را در خصوص برگزاری مراسم اعتکاف بیان کرد و گفت: اعتکاف یکی از سنت های الهی است که به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا احیا شده است و از خالص ترین عباداتی است که می تواند تاثیر بسیار مثبت و مفیدی برای فرد معتکف داشته باشد.

وی افزود: برگزاری مراسم اعتکاف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و فرصت بسیار مناسبی، برای پاکی از آلودگی ها، مبارزه با هوای نفس و صفا دادن به روح است و ان شاالله امسال، با همت دستگاه های مرتبط، مراسم اعتکاف به نحوه با شکوه تری برگزار شود و مسئولین باید در رونق بخشیدن و ترویج آن در بین آحاد جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای مراسم اعتکاف در شهرستان بیله سوار برگزار شد

عزیزی ادامه داد: ما امسال باید با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، در ایجاد محیط معنوی برای معتکفین تلاش کنیم و فرصتی مناسب برای ترویج مفاهیم و احکام با ارزش دینی و خصوصاً نماز شناسی و شیوه های دعوت را برای معتکفین فراهم سازیم و برای رسیدن به این امر مهم، باید همه زیر ساخت ها را آماده کنیم.

انتهای پیام/مهدی بیگ زاده

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار