رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان:

بیداری ملت نسبت به حقایق و جنایات ظالمان جهان، ثمره قطره قطره خون شهداست

علیرضایی در گردهمایی دو روزه مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان ، گفت: بیداری ملت نسبت به حقایق و جنایات ظالمان جهان، ثمره قطره قطره خون شهداست.
کد خبر: ۹۵۷۱۹۱۴
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، محمد علیرضایی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان در گردهمایی دو روزه مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که در هتل آسمان کرمان برگزار شد،ضمن تبریک پیشاپیش ولادت حضرت امام علی (ع) و روز مرد و پدر گفت: انشالله همه ما جزو شیعیان حقیقی مولا علی (ع) باشیم.

وی با تسلیت شهادت جمعی از همشهری ها و هموطنانمان در حادثه ۱۳ دی ۱۴۰۲ کرمان و شهادت پاسداران غیور، افزود: این انقلاب باید زنده بماند و این زنده ماندن به این خون ریزی هاست، به قول حضرت امام خمینی (ره) " بکشید ما را، ملت ما بیدار تر می شود"، امیدواریم به زودی شاهد فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی باشیم.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان گفت: بدون شک جبهه مقاومت نسبت به اقدامات تروریستی سکوت نخواهد کرد و انتقام سخت ادامه دارد، تبیین تقابل جبهه غرب با انقلاب اسلامی که یک تقابل تمدنی است اهمیت دارد، روزگاری که تمدن غرب اوج احساس قدرت را داشت انقلاب اسلامی سدی شد در برابر این خوشی ها و امروز غرب را باید ضد انسان بدانیم.

علیرضایی اظهار داشت: در ایام ۲۲ بهمن باید تمدن غرب ضد انسانی و تمدن ناب اسلامی را به خوبی تبیین کنیم، مکتب شهید سلیمانی روز به روز در حال جاودان تر شدن هست، شرایطی امروز صهیونیست ها با آن مواجه هستند که مهمترینش فرسایشی شدن جنگ علیه جبهه مقاومت و مخفی کردن بالا بودن آمار تلفات خودشان است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی به یکی از مهم ترین اهدافش نرسیده و آن هم از بین رفتن حماس است، این روزها دول غربی تحت فشار افکار عمومی هستند که چرا از رژیم صهیونیستی دفاع می کنید؟

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان گفت: محور مقاومت با نظام جمهوری اسلامی ایران است اما ایران خودش را درگیر جنگ نخواهد کرد، باید با بصیریتی که خون شهدا در ما به وجود آورده در راستای جهاد تبیین تلاش کنیم.

علیرضایی گفت: مقتضی است شما به عنوان یک مدیر یا رئیس نامه ۶۹ نهج البلاغه را با دقت مطالعه کنید، در آنچه روشن نیست پیگیر نشوید و در آنچه واضح است کوتاهی نکنید، مسئولان و کارگزاران نظام بیش از دیگران باید خود را ملزم به رعایت حق و حقوق و بیت المال کنند.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی نیروی انسانی باید مورد توجه قرار گیرد، عدم مدیریت تجهیزاتی که در اختیار داریم آسیب زاست، حضور در جلسات و ماموریت ها مهم است و خود مدیر باید عامل به معروف باشد و اعتماد و اعتقاد قلبی به جهاد تبیین داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان گفت: سند تحول بنیادین اساسی ترین برنامه و سند بالادستی در آموزش و پرورش است، لزوم بازنگری در آموزش و ترسیم راه حیات طیبه، همچنین بازنگری در شیوه های جذب، تربیت و استفاده بهینه از نیروی انسانی که بسترسازی برای معلمان است، بسیار اهمیت دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار