نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

اصل مشارکت مهمترین موضوع در زمینه انتخابات

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مهمترین موضوع در زمینه انتخابات را اصل مشارکت دانست و گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات قدرت نظام را افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۹۵۷۱۹۴۵
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام آل هاشم در نشست مجمع استادیاران بسیج استان با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و ضرورت تلاش همه نهاد‌ها و مسئولان دولتی و حاکمیتی برای تحقق انتخابات پرشور اظهار کرد: دشمن برای کمرنگ شدن این انتخابات بسیج شده است.

وی به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات اشاره کرد و دولت، دستگاه‌های خدمات‌رسان، وزارت کشور و هیأت‌های اجرایی و شورای نگهبان و هیأت‌های نظارت را از مخاطبان اصلی رهبری درباره پرشور برگزار شدن انتخابات بیان کرد.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: نهاد‌های امنیتی، افرادی که توهم مشارکت پایین مردم در انتخابات را دارند، افرادی که راهبرد‌های ناامیدی مردم از صندوق‌های رای را پیگیری می‌کنند و نیز تحریم‌کنندگان یا تضعیف‌کنندگان انتخابات دیگر مخاطبان مقام معظم رهبری هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: احزاب و جریان‌های سیاسی، فعالان اجتماعی، رسانه‌های رسمی کشور از جمله رسانه ملی و مبلغان و تریبون‌داران نیز می‌توانند به مشارکت حداکثری مردم و ایجاد شور انتخاباتی در جامعه کمک کنند.

در این جلسه، بر جهاد تبیین و استفاده از ظرفیت شبکه تربیتی بسیج در مناطق مختلف استان برای جلب حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند و ارائه شاخصه‌های نمایندگان اصلح تأکید و عملکرد و برنامه‌های انتخاباتی این شبکه مردمی در استان بررسی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها