رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: یکی از رسالت‌های اصلی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، توانمندسازی صنایع کوچک و متوسط در راستای ارتقا و افزایش تولیدات صنعتی، ارزش افزوده و حضور در بازارهای جهانی و رقابت با رقبای داخلی و خارجی است.
کد خبر: ۹۵۷۱۹۵۹
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، جعفر فرشچی طوسی در حاشیه پیش رویداد معرفی ورود به صنعت نسل چهارم، افزود: در این راستا شرکت شهرک ‌صنعتی خراسان رضوی رویداد مهم ملی "ورود به صنعت نسل چهارم" را به منظور حضور موفق واحدهای صنعتی و استفاده از انقلاب صنعتی نسل چهار صنعت را در هشتم بهمن ماه امسال و با حضور مسئولان ملی و استانی، برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: یکی از محورهای این رویداد موضوع نحوه ورود واحدهای صنعتی به نسل صنعت چهارم و الزامات مورد نیاز واحدهای صنعتی برای این موضوع است.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: از دیگر محورهای این رویداد، بحث استفاده از هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، اینترنت اشیا، رباتیک، رایانش ابری و غیره است که این موضوعات توسط سخنرانان، استادان و متخصصان دانشگاهی و کارآفرینان مجرب این حوزه، در رویداد مورد بررسی قرار می گیرد.

فرشچی طوسی افزود: متاسفانه با توجه به انقلاب‌هایی که در سطح جهانی در انقلاب اول و دوم و سوم رخ داده است اما رشد صنعتی در کشور آن گونه که باید اتفاق می‌افتاد صورت نگرفته است که علت آن عدم اطلاع رسانی و پیگیری‌هایی است که بایستی انجام می‌شد.

وی با بیان این که برای ورود به انقلاب صنعتی چهارم، رویداد "ورود به صنعت نسل چهارم" برگزار خواهد شد تا واحدهای صنعتی بتوانند با اطلاعات کامل به این موضوع ورود کنندف ادامه داد: امید است با برگزاری این رویداد شاهد موفقیت‌ها و رشد خوب در واحدهای صنعتی باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها