استاندار اردبیل تاکید کرد:

مجمع مشورتی جوانان بازوی تدبیر مدیران

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: با شکل گیری مجمع مشورتی جوانان تلاش بر این است تا از ظرفیت جوانان توانمند و نخبه در عرصه مدیریتی و تدبیر امور استفاده شود.
کد خبر: ۹۵۷۲۰۴۱
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

مجمع مشورتی جوانان بازوی تدبیر مدیران

به گزارش خبرنگار بسیج، سید حامد عاملی عصر یکشنبه در جمع جوانان منتخب و برگزیده اردبیل، اظهار کرد: با شکل‌گیری مجمع مشورتی جوانان و برگزاری جلسات شورای عالی ساماندهی امور جوانان، تلاش ما بر این است تا از ظرفیت خود جوانان برای حل مشکلات و نارسایی‌ها استفاده کرده و در تغییر سرنوشت آینده استان از این ظرفیت و بستر فراهم شده بیشتر استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: جوانان منبع شور و نشاط و سرزندگی هستند و با نگاه نو می‌توانند مدیران و کارگزاران نظام اسلامی را در عرصه‌های مختلف یاری کنند که قطعاً در حوزه‌های مختلف می‌توان از ظرفیت و توان آنها استفاده کرد.

استاندار اردبیل گفت: در دولت سیزدهم بیشترین میدان برای حضور جوانان و نخبگان جامعه فراهم است و ما در همین استان هم در انتصابات و هم در عرصه‌های مختلف از این ظرفیت بهره برده و تلاشمان بر این بوده تا شرایط مطلوب و مناسبی را در پیشبرد امور استان مهیا کنیم.

عاملی افزود: امیدواریم از این ظرفیت در عرصه‌های مختلف استفاده شده تا سرنوشت و آینده این استان به شکل شایسته و متعالی رقم بخورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بزرگترین سرمایه هر جامعه نیروی انسانی نخبه، توانمند و متفکری است که ما امروز از این منبع غنی و عظیم بهره‌مند هستیم و قطعاً در مسیر پیشرفت و توسعه استان به راحتی می‌توانیم از فضای فراهم شده بهره بگیریم.

عاملی به نشست ۲ ساعته خود با جوانان و مطالبات به حق آنها را یادآور شد و اضافه کرد: در کنار اعتماد و امیدآفرینی در بین نسل آینده، باید میدان را برای حضور آنها مهیا کنیم تا از فکر خلاق و توانمند آنها در حل مشکلات و مصائب استان بیشتر بهره بگیریم.

وی از ورزش و جوانان استان خواست تا در کنار فراهم ساختن شرایط مناسب اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان، زمینه حضور آنها را در قالب مجمع مشورتی فراهم کنند تا از ایده‌ها و نظرات این جوانان در پیشرفت امور بیشتر و بهتر استفاده شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: استان اردبیل در حوزه‌های زیرساختی و اقتصادی در اکثر شاخص‌ها از نارسایی و برخی خلأها رنج می‌برد که ضرورت دارد با حضور جوانان در عرصه‌های مختلف، این خلأها را با بهره‌گیری از توان علمی و تجربه سایر کشورها برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار بسیج، در این نشست ۲ ساعته جوانان مطالبات خود را مطرح و از استاندار اردبیل و مدیران دولت سیزدهم خواستند تا به جوانان در عرصه‌های مختلف اعتماد کرده و از ظرفیت آنها در ابعاد مختلف بهره بگیرند.

ارسال نظرات