خبرهای داغ:
رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: سه هزار و ۵۵۱ شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهم اسفند ماه در استان آماده سازی شده است.
کد خبر: ۹۵۷۲۰۵۶
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، عبدالله افرازه شهاوند عصر یکشنبه در نشست هم اندیشی انتخاباتی با عوامل انتخاباتی شهرستان‌های شوش، کرخه و اندیمشک در شهرستان شوش گفت: میزان آمادگی حوزه‌های انتخابیه چهارده‌گانه خوزستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور، امن، رقابتی و با مشارکت حداکثری در این استان به صورت مستمر در حال ارزیابی است و خوشبختانه روند برگزاری انتخابات در تمام حوزه‌های انتخاباتی استان بر اساس جدول زمانی تعیین شده در حال انجام است.

وی افزود: برای انتخابات یازدهم اسفند ماه امسال سه هزار و ۵۵۱ شعبه اخذ رای در استان آماده سازی که این میزان نسبت به دوره قبل رشد ۱۲ درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: برنامه‌ریزی گسترده‌ای در ساماندهی و تکمیل زیرساخت‌ها شعبه‌های اخذ، فراهم کردن پشتیبانی و آموزش متولیان شعبه‌های اخذ رای در خوزستان انجام شده است و برای برگزاری هر چه بهتر و پرشورتر انتخابات تمام ظرفیت‌های استان به میدان آمده است.


شهاوند گفت: ساماندهی شعبه‌های اخذ رای استان در حال انجام است و تعداد شعبه‌ها نهایی و زیرساخت‌های مورد نیاز این شعبه‌ها در حال تکمیل است.
رییس ستاد انتخابات خوزستان خط قرمز متولیان انتخابات در این استان را قانون و حراست از رای مردم دانست و بیان کرد: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار اصل مهم مورد تاکید در انتخابات اسفندماه امسال است

ارسال نظرات
پر بیننده ها