خبرهای داغ:
مراسم وداع مردم با پیکر شهیدان آقازاده و کریمی دوشنبه شب در حرم مطهر بانوی کرامت و سه شنبه ظهر در دانشگاه بین‌المللی قم برگزار و پیکر شهدا ساعت 14 روز سه شنبه بر دوش مردم از حرم مطهر تا گلزار شهدا تشییع خواهد شد و مراسم‌های بزرگداشت دیگری در جمکران، حرم مطهر و مساجد برای این شهدا برنامه‌ریزی شده است.
کد خبر: ۹۵۷۲۰۸۱
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

جزییات تشییع و مراسم بزرگداشت شهدای «حمله رژیم صهیونیستی به دمشق» در قم اعلام شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بر اساس اعلام روابط عمومی سپاه استان قم، مراسم وداع با پیکر سردار شهید علی آقازاده نژاد و سرگرد پاسدار سعید کریمی دوشنبه دوم بهمن‌ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی قمی و مداحی مهدی سلحشور برگزار خواهد شد.
همچنین مراسم وداع دانشجویان و جامعه دانشگاهی با پیکر شهدا در دانشگاه بین‌المللی قم فردا سه شنبه همزمان با نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود و ساعت 14 همان روز نیز مراسم تشییع در حرم مطهر بانوی کرامت آغاز و بعد از مراسم عزاداری، پیکر مطهر شهدا از مسیر باغ راه انقلاب و خیابان انقلاب تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده خواهد شد.
مراسم شب اول شهدا سه شنبه سوم بهمن‌ماه در مسجد مقدس جمکران ساعت 19:30 با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی و مداحی سید مهدی میرداماد برپا و مراسم‌های مختلف نیز از سوی خانواده این دو شهید در نقاط مختلف شهر برگزار خواهد شد که جزییات این مراسمات از سوی بیت شهدا اعلام خواهد شد.
مراسم بزرگداشت دیگری نیز شنبه هفتم بهمن‌ماه در شام وفات عقیله بنی‌هاشم(س) بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات