مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل اعلام کرد:

مشارکت کشورهای همسایه برای رونق گردشگری اردبیل

مدیرکل میراث‌فرهنگی اردبیل گفت : کارهای مشترکی با کشورهای مختلف از جمله ترکیه و سایر کشورهای همسایه و کشورهای عربی برای فصل گردشگری پیشرو در حال انجام است تا شاهد افزایش گردشگران ورودی به استان باشیم.
کد خبر: ۹۵۷۲۱۳۵
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

مشارکت کشورهای همسایه برای رونق گردشگری اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حسن محمدی ادیب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان‌دهی شبکه آب‌های درمانی کشور‌های عضو اکو پیشنهاد اردبیل بود که در نشست وزرای گردشگری این کشور‌ها مورد موافقت قرار گرفت و می‌تواند نقطه آغازی دوباره برای برندسازی آب‌های درمانی استان در سطح بین‌المللی باشد.


وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های چشم‌گیر استان اردبیل در حوزه آب‌های درمانی، زمینه سرمایه‌گذاری‌های جدی در این حوزه وجود دارد و اداره کل میراث‌فرهنگی از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای حضور در استان اردبیل استقبال می‌کند.


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: نخستین سمینار گردشگری سلامت نیز در همین راستا و به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری سلامت و آب‌های درمانی استان در سطح بین‌المللی برگزار و مورد توجه قرار گرفت که نشان دهنده جایگاه اردبیل در این حوزه‌ها است.


وی تصریح کرد: کارهای مشترکی با کشورهای مختلف از جمله ترکیه و سایر کشورهای همسایه و کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس برای فصل گردشگری پیشرو در حال انجام است تا شاهد افزایش گردشگران ورودی به استان باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار