جانشین قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: هم اکنون موضوع تنش زدایی از آب شرب و بهداشتی ۲۰ هزار روستای مرزی، دور افتاده و محروم را در دست اجرا داریم که از مجموع این طرح های محرومیت زدایی حدود نیمی تا سال آینده به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۹۵۷۲۱۳۸
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

رفع تنش آبی ۲۰ هزار روستای محروم توسط نیروی زمینی سپاه /اجرای هزار و ۳۰۰ طرح عمرانی در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، سردار مجیدرضا حسن‌زاده در حاشیه همایش "تبیین اهداف و چشم انداز برنامه های محرومیت زدایی قرارگاههای جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه" ااظهارکرد: امید است در مرحله نخست تنش آبی حدود هفت تا ۱۰ هزار روستا در سال آینده به پایان برسد.

وی ادامه داد: این نیرو طی هشت سال اخیر، ۶۰ هزار طرح عمرانی و چهار میلیون طرح غیرعمرانی از جمله تهیه جهیزیه و سبد معیشتی را در مناطق و جامعه هدف انجام داده است.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه گفت:باید به مناطق و روستاها بیش از گذشته رسیدگی شود. مهاجرتها متوقف و حتی معکوس شود و لازمه آن رسیدگی به روستاهاست و سپاه هم با تمام وجود در این عرصه فعال است.

در ادامه دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به خبرنگاران گفت: اشتغالزایی و ایجاد اشتغال برای زنان بی سرپرست و بدسرپرست از جمله اولیتهای ماست.

سردار سرتیپ پاسدار ضیاء الدین حزنی افزود: در حوزه امنیت غذایی، تکمیل طرحهای نیمه تمام رفع تنش آبی، توزیع لوازم التحریر، سبد ورزشی و سبد معیشتی به طور مستمر در حال انجام است.

وی اظهار کرد: از همه کسانی که در کشور حواسشان به مردم محروم است و هوای آنها را دارند تشکر می‌کنیم اما هنوز تا رفع مشکلات و رسیدن به نقطه آرمانی فاصله داریم.

اجرای هزار و ۳۰۰ طرح عمرانی در خراسان رضوی

رییس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی هم به خبرنگاران گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۳۰۰ طرح عمرانی در بخشهای مختلف از جمله لایروبی قنات، ساخت و مرمت مسجد، مدرسه و آبرسانی در این استان توسط بسیج سازندگی انجام شده است.

سرهنگ پاسدار محمد روحانی افزود: توزیع هزار و ۶۰۰ سری جهیزیه، ۱۰۰ هزار سبد یلدایی و آزادی ۴۹ زندانی جرایم غیرعمد از دیگر اقدامات امسال است که با مشارکت گروههای جهادی و خیرین و مردم انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها