خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی ‌بن‌ابی‌طالب‌(ع) با تاکید بر لزوم تقویت ارتباط پارک علم و فناوری و زیرمجموعه‌های سپاه استان، گفت: بسیج مهندسین سپاه استان قم از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای حل مشکلات و رفع نیازهای آن‌ها استفاده کند.
کد خبر: ۹۵۷۲۱۴۸
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازقم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی ‌بن‌ابی‌طالب‌(ع) در نشستی ضمن بازدید از پارک علم و فناوری استان قم، اظهار داشت: حضرت علی(ع) می‌فرمایند: العلم سلطان، یعنی علم قدرت ایجاد می‌کند. به همین دلیل اولین بحثی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مطرح فرمودند راجع مباحث علمی و دانشی است.

فرمانده سپاه امام علی بن‌ ابی‌طالب‌(ع)اذعان داشت: نتیجه اینکه می‌بینیم اگرچه بیشترین حجم تحریم‌ها متوجه حوزه‌های نظامی است، اما چون از ظرفیت جوان‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کردیم، موفق بودیم که پهپادهای نظامی و ماهواره‌بر قائم نمونه بارز آن است.

سردار موحد مشکلات امروز کشور در موضوعات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را ناشی از غفلت نهادهای متولی در استفاده از هم‌افزایی ظرفیت‌ها در حوزه فناوری و علوم انسانی دانست و گفت: برای استفاده از ظرفیت واحدهای فناور و دانش‌بنیان استان و حل این مشکلات باید با محوریت استانداری یک قرارگاه ویژه راه‌اندازی و مسئولیت دبیرخانه آن نیز به پارک علم و فناوری واگذار شود.

همکاری بسیج مهندسین سپاه و پارک علم و فناوری قم افزایش یابد

فرمانده سپاه امام علی بن‌ ابی‌طالب‌(ع) با تاکید بر لزوم تقویت ارتباط پارک علم و فناوری و زیرمجموعه‌های سپاه استان ابراز داشت: اگر پارک علم و فناوری راوی علم و پیشرفت داشته باشد می‌توان در جمع بسیجیان اعم‌ از دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب، اساتید و مهندسین به تبیین ظرفیت‌ها و دستاوردهای استانی و ملی در حوزه‌های فناوری و نوآوری بپردازد.

سردار موحد خاطر نشان کرد: ضمن این‌که با توجه به ارتباط خوبی که بسیج مهندسین سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) با صنایع استان دارند، می‌شود از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای حل مشکلات و رفع نیازهای آن‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار