نشست روشنگری با عنوان حضور حداکثری در انتخابات ویژه بانوان بسیجی در پایگاه مقاومت بسیج بیت الزهرا سلام الله علیها فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۲۱۸۲
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بیت الزهرا سلام الله علیها، با اشاره بر حضور حداکثری در انتخابات افزود: ملت عزیز ایران اسلامی در اسفند ماه سال جاری در تحقق فرامین امامین انقلاب و برای تعیین سرنوشت خود، حضوری حماسی  و با بصیرت در انتخابات خواهند داشت.

کارشناس مسایل مذهبی، حضور حماسی در انتخابات و انتخاب اصلح، بر عزت،اقتدار و آبروی ایران اسلامی خواهد افزود و با درخشش واقعی در انتخابات، شکوه ایران اسلامی را به رخ دشمنان کشیده خواهد شد.

وی، افزود: انتخابات همیشه حائز اهمّیّت است، در بعضی از مقاطع اهمّیّت بیشتری برخودار است. توصیه‌ی امامین انقلاب اسلامی، هر کسی که ایران را دوست دارد، هر کسی که جمهوری اسلامی را دوست دارد، هر کسی که شکوه و عزّت و عظمت ملّی را دوست دارد، در این انتخابات شرکت می کند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بیت الزهرا سلام الله علیها، انتخابات را نماد وفا داری دانست و گفت: انتخابات، نشان دادنِ وفاداری ملّت ایران است. ملّتِ بزرگ ایران اسلامی با حضوره آگاهانه در انتخابات توطئه های استکبار جهانی را خنثی می کنند.

ارسال نظرات