خبرهای داغ:

امروز میدان دفاع، مواجهه با دشمن در جبهه اقتصادی است

سرپرست معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مجاهدت در مسیر اقتصادی و تولیدی و  اعتلای آرمان‌های ایران اسلامی دو فضیلت بزرگ و ارزشمند شهدای کارگر است.
کد خبر: ۹۵۷۲۱۹۹
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حامد ویس‌کرمی عصر امروز در یادواره ۲۸۶۷ شهید کارگر استان تهران، اظهار کرد: شهدای والامقام مظهر قدرت ایران اسلامی هستند و اگر امروز کشورمان در امنیت در حال رشد، بالندگی و پیشرفت است، مرهون اقتداری است که شهدا به این آب و خاک ارزانی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه شهدای کارگر صاحب دو فضیلت ویژه هستند، عنوان کرد: شهدای کارگر علاوه بر اینکه از فضیلت مجاهدت در میدان کار، تولید و اقتصاد برخوردار بوده و در رشد و تولید و ارتقاء علمی کشو مؤثر بوده‌اند، مجاهدانه جان خود را در دفاع از کشور فدا کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران خاطرنشان کرد: یکی از فضائل شهدای کارگر مجاهدت در میدان خوداتکایی و استقلال کشور است، آنان همچنین در عرصه پا به میدان جنگ گذاشته و جان فدا کرده‌اند، از این‌رو مجاهدت در مسیر اقتصادی و اعتلای آرمان‌های اسلامی دو فضیلت شهدای کارگر است.

ویس‌کرمی با تأکید بر اینکه امروز میدان دفاع، جبهه اقتصادی و مواجهه با دشمن است، افزود: با برخورداری از روحیه شهدا در دوران دفاع مقدس می‌توان در این جبهه نیز رویاروی دشمن ایستادگی کرد.

وی تصریح کرد: باید با نوآوری، کار جهادگونه و شبانه‌روزی کشور را از تنگناهای اقتصادی خارج کنیم، اگر الگوی ما شهدای کارگر هستند تکلیف امروز ما در این میدان مشخص است و باید به آن ادای تکلیف کرده و با قوت، قدرت و خلاقیت در میدان جهاد کشور به ادای تکلیف بپردازیم.

سرپرست معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: امروز میدان حضور در عرصه اقتصاد کشور همان میدانی است حاج قاسم سال‌ها در آن مجاهدت کرده و جان خود را در این راه و مسیر اهداء کرد و همانا آن مسیر اعتلای انقلاب اسلامی است.

ویس‌کرمی با اشاره به برگزاری دومین یادواره ۲۸۶۷ شهید کارگر استان تهران، گفت: سال گذشته بیش از ۲۵۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا به سفر عتبات عالیات مشرف شدند، امسال نیز همه خانواده‌های شهدای کارگری حاضر در این مراسم به زیارت عتبات عالیات مشرف خواهند شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها