خبرهای داغ:
پایگاه بسیج خواهران حضرت مریم(س)حوزه حضرت معصومه(س)تابعه ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)موفق به راهیابی به جشنواره کشوره اسوه در تهران گردید.
کد خبر: ۹۵۷۲۲۰۴
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج شرق اهواز؛خانم رزیتا روزبهی فرمانده پایگاه بسیج خواهران حضرت مریم(س)در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت : این موفقیت با همکاری و زحمات شبانه روزی خواهران بسیجی این پایگاه محقق شد.

روزبهی گفت : بسیج در همه عرصه ها در میدان علمی و پژوهشی و جهادی و محرومیت زدائی یاری رسان مردم و پیشرفت و آبادانی کشور جمهوری اسلامی ایران است.
وی گفت : در راستای اهداف والا و مقدس شجره طیبه بسیج این پایگاه در تلاش است تا زمینه اجرای موفق منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در توصیه های به بسیج و بسیجیان را محقق نماید.
خانم رزیتا روزبهی گفت : پایگاه حضرت مریم(س)به نمایندگی از ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)شرق اهواز در جشنواره اسوه کشوری حضور دارد و به فضل الهی با ارائه عملکرد این پایگاه گوشه ای از زحمات شبانه روزی بسیجیان این ناحیه در قالب ارائه گزارش در جشنواره اسوه کشوری را منعکس نماید.
ایشان در پایان گفت : سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و سرکار خانم مینا بیابانی مسئول محترم بسیج جامعه زنان کشور و سایر مسئولین نیز از غرفه این پایگاه مستقر در این جشنواره بازدید نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها