تاکید اکبر حیدریان، بر توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب مقام عظمای ولایت ؛

دعوت مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران از اقشار مختلف برای حضور حماسی در انتخابات

تبیین بیانیه گام دوم از سوی رهبر فرزانه انقلاب گره گشای مشکلات کشور در همه زمینه ها و ادوار مختلف است.
کد خبر: ۹۵۷۲۲۰۵
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸

به گزارش روابط عمومی خانه ایثارگران استان تهران، این مطلب را اکبر حیدریان، مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران بیان کرد و افزود: رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور «بیانیه‌ی گام دوم انقلاب» خطاب به ملت ایران و به‌ویژه جوانان ،  به تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه‌  گذشته پرداخته و توصیه‌هایی اساسی به‌منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» ارائه فرموده‌اند.

 

 مدیریت جهادی عامل عزت و پیشرفت ایران  

 ایشان فرمودند: در طول این چهل سال، شاهد   افتخارات درخشان و پیشرفتهای شگفت‌آور در ایران اسلامی بوده ایم .  مدیریّت های جهادی الهام‌گرفته از ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل «ما میتوانیم» که امام بزرگوار به همه‌ی ما آموخت، ایران را به عزّت و پیشرفت در همه‌ی عرصه‌ها رسانید.

ایشان می فرمایند: هزاران شرکت دانش‌بنیان، هزاران طرح زیرساختی و ضروری برای کشور در حوزه‌های عمران و حمل‌ونقل و صنعت و نیرو و معدن و سلامت و کشاورزی و آب و غیره، میلیون‌ها تحصیل‌کرده‌  دانشگاهی یا در حال تحصیل، هزاران واحد دانشگاهی در سراسر کشور، ده‌ها طرح بزرگ از قبیل چرخه‌  سوخت هسته‌ای، سلّول‌های بنیادی، فنّاوری نانو، زیست‌فنّاوری و غیره با رتبه‌های نخستین در کلّ جهان، شصت برابر شدن صادرات غیرنفتی، نزدیک به ده برابر شدن واحدهای صنعتی، ده‌ها برابر شدن صنایع از نظر کیفی، تبدیل صنعت مونتاژ به فنّاوری بومی، برجستگی محسوس در رشته‌های گوناگون مهندسی از جمله در صنایع دفاعی، درخشش در رشته‌های مهم و حسّاس پزشکی و جایگاه مرجعیّت در آن و ده‌ها نمونه‌  دیگر از پیشرفت، محصول آن روحیه و آن حضور و آن احساس جمعی است که انقلاب برای کشور به ارمغان آورد.  

 

 تاکید بر مشارکت قوی در انتخابات

 

 مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران، با اشاره به درپیش بودن انتخابات به عنوان بزرگترین و حساس ترین رویداد ملی و سرنوشت ساز کشور در اسفندماه، خاطرنشان کرد:   حضرت آقا، تاکید دارند که انتخاباتِ مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی باید باشکوه و با مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت به معنای حقیقی و امنیت   انجام بگیرد.

ایشان همچنین فرمودند: اگر انتخابات در کشور نباشد یا دیکتاتوری است یا هرج و مرج.

لذا حضور پرشور مردم در انتخابات وحدت ملی و انگیزه ملت ایران برای حضور در صحنه را نشان می‌دهد و همه کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند.

حیدریان افزود: حضرت آقا فرمودند: اگر مشارکت ضعیف باشد مجلس، ضعیف خواهد شد.

  جناح‌های سیاسی برای شرکت در انتخابات با هم مسابقه بگذارند و میدان برای مسابقه‌ جناح‌ها و نگاه‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی باز باشد.

 بعضی‌ها مردم را از انتخابات دلسرد می‌کنند. این، اشتباه و به‌ضرر کشور است.

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران، تصریح کرد: مشارکت مردمی   در مسائل سیاسی مانند انتخابات، مقابله با فتنه‌های داخلی، حضور در صحنه‌های ملّی و استکبارستیزی، از مهم ترین بندهای بیانیه گام دوم است که مردم باید به آن اهتمام داشته باشند. وی همچنین در سخنان خود از جامعه بزرگ ایثارگران دعوت کرد همچون سنوات گذشته در راه اعتلای ایران اسلامی ضمن حضور پروشور در این رویداد ملی، آحاد ملت را به حضور پرشور و گسترده در این رویداد ملی تشویق و دعوت کنند تا حماسه ای دیگر برای سربلندی ایران مقتر رقم بخورد.

 

ارسال نظرات