دوره تربیت و تعالی فرماندهان، مدیران مربیان، سرگروه‌های صالحین پایگاه‌ها و اقشار بسیج در بافق برگزار و طی سه روز متوالی مباحث گوناگون مطرح شد.
کد خبر: ۹۵۷۲۲۱۶
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ به همت فرماندهی و نمایندگی، ولی فقیه ناحیه دوره توانمند سازی ارکان تربیتی بسیجیان بافق با حضور آیت الله مدرسی، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نژاد، دکتر رحیمی نسب و استاد فروتن برگزار گردید.

در پایان این دوره حجت الاسلام والمسلمین "حسین زارع" مسئول #نمایندگی_ولی_فقیه در گفتگو با خبرنگار بسیج؛ به تشریح عملکرد برنامه و روند برگزاری دوره دانا و توانا اشاره کرد و گفت: دوره آموزشی توانمندسازی با حضور بیش از ۲۰۰نفر از برادران و خواهران بسیجی طی سه روز متوالی از تاریخ ۳۰ دی لغایت ۲ بهمن ماه سالجاری انجام پذیرفت.

وی افزود: در این دوره آموزشی روز شنبه مباحث سبک زندگی، جوانی جمعیت، ولایت فقیه و در روز یکشنبه؛ نشست ویژه انتخابات، دستاورد‌های انقلاب و ضرورت نیاز به دین و در آخرین روز دوره در خصوص تشکیلات و اهمیت کار تشکیلاتی، گام دوم انقلاب و به دروس معارف اسلامی پرداخته شد.

حجت الاسلام والمسلمین زارع خاطرنشان کرد: این دوره با هدف ارتقای علمی و مهارتی فرماندهان و کیفی سازی بسیجیان، پویایی و رشد شورای حوزه و پایگاه ها، تقویت شبکه‌های صالحین، آشنایی شورای اقشار با مسائل و شبهات روز و افزایش توانمندسازی فرماندهان و شورای گردان‌ها و سرگروه‌های حلقه‌های شجره طیبه صالحین برگزار شده است.
خبرنگار :الهام نصیرزاده 

ارسال نظرات