مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: دستگاه‌های اجرایی ایلام یک درصد از بودجه را به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص دهند.
کد خبر: ۹۵۷۲۲۲۳
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، جمال اسدی روز دوشنبه ۰۲ بهمن ماه۱۴۰۲ در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مشاوران ایثارگران ایلام اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه در ایام پایانی سال به سر می‌بریم، دستگاه‌های اجرایی ایلام به اختصاص یک درصد بودجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام داشته باشند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام بیان کرد: اختصاص این بودجه تکلیف قانونی دستگاه‌های اجرایی است و دیوان محاسبات بر اساس گزارش بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام این میزان بودجه را مورد تأیید قرار خواهد داد.

 

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای ایام دهه فجر، یادآور شد: در این ایام برنامه مهمانی لاله، یادواره‌های مختلف شهدا از جمله یادواره شهدای چوار و برنامه‌های مختلف فرهنگی دیگر اجرایی می‌شود.

 

 اسدی بر لزوم اهتمام بر حل مشکلات حوزه ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی استان تأکید کرد و گفت: ادارات ایلام عملکرد حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله دیدارها و سرکشی‌های انجام شده در قالب طرح سپاس را به بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام ارسال کنند.

 

 وی تأکید کرد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت منوط به تأیید بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام است.

ارسال نظرات