خبرهای داغ:

جشن میلاد امام جواد علیه السلام در چهارمحال و بختیاری

جشن میلاد امام جواد علیه السلام در رده های مختلف سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۲۲۷۸
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به همین مناسبت جشن میلاد امام جواد (علیه السلام) و حضرت علی اصغر( علیه السلام) علاوه بر ستاد فرماندهی سپاه استان در نواحی مختلف مقاومت بسیج همراه با مولودیه خوانی، سخنرانی با موضوع تبیین سیره اهلبیت علیهم السلام و پخش کلیپ و نماهنگ و سرود اجرا شد.

گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد با استناد به احادیثی از امام جواد علیه السلام گفت: مؤمن به سه چیز محتاج است: 1 ـ توفيق الهى، كه كارها را بخوبى به پيش ببرد. 2 ـ واعظ درونى كه هرلحظه او را پند و انذار دهد. 3 ـ پذيرش نصحيت كسى كه او را پند مى دهد.

وی با اشاره به روایاتی از امام جواد علیه السلام افزود: سه چيز است كه اگر در كسى باشد سبب خوشنودى خداست و عبارتند از؛ زياد استغفار كردن - همنشينى خوب  و زياد صدقه دادن .

محمدی خاطرنشان کرد: سه چيز است كه هركس دارا باشد پشيمان نمى شود و شامل این موارد می شود: پرهيز از عجله و شتاب - مشورت در كارها و  توكل بر خدا وقتى تصميم به انجام كارى گرفت.

وی، پرهیز از رفاقت با تبهکار و انجام کار با کسب آگاهی و اطلاعات کافی را مورد تأکید قرار داد و گفت: سیره اهلبیت و روایات بزرگان دین راهگشای ما در همه مسایل زندگی می باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار