کارشناس مسایل سیاسی:

انتخابات نقطه عطف و قوت نظام و انقلاب است

کارشناس مسایل سیاسی گفت: مشارکت مردمی بالا در انتخابات، پایه های اقتدار نظام را در سطح داخل و خارج از کشور استحکام می بخشد.
کد خبر: ۹۵۷۲۲۸۳
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  نشست سیاسی بصیرتی باحضور جمعی از  وابستگان در سالن جلسات فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد برگزار شد.

معاون سیاسی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام  در این نشست به تحلیل وقایع و حوادث روزهای اخیر در سطح منطقه پرداخت و نشانه های شکست امپراطوری دروغ  و پوشالی آمریکا و اسرائیل را بر شمرد.

دکتر علیرضا اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتقام سخت از دشمنان اشاره داشت و افزود: انتقام از دشمنان امری قطعی و مسلم است؛ اما به فرموده مقام معظم رهبری به اذن الله زمان و مکان انتقام را ما مشخص می کنیم و دشمنانمان را در یک ترس و اضطراب دائمی  نگه می داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت دو  انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در سال جاری اشاره کرد و تاکید داشت:  انتخابات نقطه عطف و قوت نظام و انقلاب است که امنیت و معیشت و رفاه و اشتغال و مسکن و همه امورات جامعه منوط به حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای می باشد.

اسماعیلی یاد آور شد: مشارکت مردمی بالا پایه های اقتدار نظام را در سطح داخل و خارج از کشور استحکام می بخشد؛ در غیر این صورت باید منتظر توطئه های جدید دشمنان باشیم.

در این نشست مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهرکرد هم طی سخنانی فضیلت ماه مبارک رجب و ضرورت استفاده از فیوضات معنوی این ماه را بیان داشت.

حجت الاسلام محمدی در بخش دیگری از سخنان خود ماه مبارک رجب را پیش مقدمه و زمینه ساز ورود به ماه مبارک رمضان دانست.

ارسال نظرات