خبرهای داغ:
مدیر عامل سازمان آب و فاضلاب خوزستان در بازدید از ايستگاه پمپاژ فاضلاب «ملی راه» اهواز گفت: یکهزار و ۳۸۰ لیتر بر ثانیه ظرفیت این ایستگاه پمپاژ بوده و یکی از پازل های فاضلاب شرق است.
کد خبر: ۹۵۷۲۳۸۴
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

صابر علیدادی مدیر عامل سازمان آب و فاضلاب خوزستان در بازدید از ايستگاه پمپاژ فاضلاب «ملی راه» اهواز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: یکهزار و ۳۸۰ لیتر بر ثانیه ظرفیت این ایستگاه پمپاژ بوده و یکی از پازل های فاضلاب شرق است.

او افزود: فاضلاب خام ملی راه، کوروش و زیتون از طریق این ایستگاه پمپاژ جمع آوری شده و به وسیله خط کلکتور اصلی شرق اهواز به تصفیه خانه شرق فرستاده می‌شود.

علیدادی با اشاره به اینکه رودخانه کارون فاضلاب اهواز را به ۲ قسمت شرقی و غربی تقسیم کرده، یادآور شد: قسمت اعظم فاضلاب اهواز در بخش شرقی آن است.

مدیرعامل سازمان آبفا خوزستان پیشرفت فیزیکی ایستگاه شرق را بالای ۹۵ درصد عنوان کرد که انتظار می رود در دهه فجر به بهره برداری برسد.

او در خصوص ویژگی‌های کلی این ایستگاه پمپاژ توضیح داد: تقریبا ۲۰ تا ۲۵ درصد از کل فاضلاب خام اهواز در این ایستگاه پمپاژ جمع آوری و تصفیه می شود که ظرف ۲ هفته آینده آماده بهره برداری می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها