مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: پایه و اساس یک جامعه به تعلیم و تربیت افراد آن جامعه بستگی دارد و معلم بعد از والدین مهمترین نقش را در تعلیم و تربیت نونهالان یک اجتماع ایفا می‌کند.
کد خبر: ۹۵۷۲۴۵۱
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله در سرکشی از مدرسه الگوی حضرت خدیجه(س) شهر زاویه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معلمان و مسئولان این مدرسه به موفقیت مدارس الگو در سطح آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: خوشبختانه عملکرد مسئولان و معلمان مدارس الگو به گونه‌ای بوده که با کسب اعتماد روز افزون والدین، استقبال بالایی را از این مدارس شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت مدارس الگو پاسخگوی استقبال خانواده‌ها نیست، به نقش معلمان در تربیت و پرورش دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: نقش حیاتی آموزش و پرورش در پروراندن فکر و اندیشه سرمایه‌های کشور که دانش‌آموزان هستند بسیار حیاتی و انکارناپذیر است.

حجت‌الاسلام عبدی کمال انسان را در گرو تربیت صحیح و رفتار فرد دانست و تصریح کرد: در کنار آموزش مهارت‌های اساسی، مدرسه باید به دانش‌آموزان، مباحث تربیتی و ارزش‌های اخلاقی را نیز آموزش بدهد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله اخلاق و رفتار معلم را الگویی بسیار تاثیرگذار بر رفتار دانش‌آموزان دانست و خاطرنشان کرد: پایه و اساس یک جامعه به تعلیم و تربیت افراد آن جامعه بستگی دارد و معلم بعد از والدین مهمترین نقش را در تعلیم و تربیت نونهالان یک اجتماع ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات