مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران خبر داد:

آمادگی گردان های قرارگاه جهادی خانه ایثارگران استان تهران برای کمک به دولت در جهت حل مشکلات اقتصادی

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران با تاکید بر بحث جهاد تبیین، «بیانیه‌ گام دوم انقلاب» رهبر معظم انقلاب را در همه زمینه ها فصل الخطاب و راهگشا دانست و خاطرنشان کرد: یکی از بندهای این بیانیه، اقتصاد به عنوان یک نقطه‌ کلیدیِ و تعیین‌کننده است.
کد خبر: ۹۵۷۲۴۹۸
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷

به گزارش روابط عمومی خانه ایثارگران استان تهران، اکبر حیدریان، مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران، گفت:  بنا به فرمایشات حضرت آقا، اقتصاد قوی، نقطه‌ قوّت و عامل مهمّ سلطه‌ناپذیری و نفوذناپذیری کشور است و اقتصاد ضعیف، نقطه‌  ضعف و زمینه‌‌ساز نفوذ و سلطه و دخالت دشمنان است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در سال گذشته اظهار داشت: خانواده اصلی ترین ارکان و    حجاب و عفاف مهم ترین رکن  خانواده ایرانی است. حیدریان با اشاره به حدیثی  از   امام علي (ع) ؛ اظهار داشت: از دری كه فقر وارد شود از در ديگر ايمان بيرون می رود.

و با همین مضمون رهبر معظم انقلاب نیز در بیانیه گام دوم فرمودند: «فقر و غنا در مادّیّات و معنویّات بشر، اثر میگذارد. اقتصاد البتّه هدف جامعه‌  اسلامی نیست، امّا وسیله‌ای است که بدون آن نمیتوان به هدفها رسید. تأکید بر تقویت اقتصاد مستقلّ کشور که مبتنی‌ بر تولید انبوه و باکیفیّت، و توزیع عدالت‌محور، و مصرف به‌اندازه و بی‌اسراف، و مناسبات مدیریّتی خردمندانه است و در سالهای اخیر از سوی اینجانب بارها تکرار و بر آن تأکید شده است»

 اما عملکردهای ضعیف، اقتصاد کشور را از بیرون و درون دچار چالش ساخته است. چالش بیرونی تحریم و وسوسه‌ها‌ی دشمن است که در صورت اصلاح مشکل درونی، کم‌اثر و حتّی بی‌اثر خواهد شد. چالش درونی عبارت از عیوب ساختاری و ضعفهای مدیریّتی است.

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران، با اشاره به فراز دیگری از رهنمودهای حضرت آیت الله خامنه ای، گفت: ایشان فرمودند:

«جوانان عزیز در سراسر کشور بدانند که همه‌  راه‌حل‌ها در داخل کشور است. اینکه کسی گمان کند که «مشکلات اقتصادی صرفاً ناشی از تحریم است و علّت تحریم هم مقاومت ضدّ استکباری و تسلیم نشدن در برابر دشمن است؛ پس راه‌حل، زانو زدن در برابر دشمن و بوسه زدن بر پنجه‌ی گرگ است» خطایی نابخشودنی است.

منشأ این تحلیل سراپا غلط،   کانونهای فکر و توطئه‌  خارجی است که با صد زبان به تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران و افکار عمومی داخلی القاء میشود.

 حیدریان با اعلام حمایت از دولت مردمی، آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد:  قرارگاه جهادی خانه ایثارگران استان تهران با استعداد سه گردان آمادگی دارد در همه حوزه های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی از نیروی انسانی ماهر و با تجربه در جهت کمک به رفع مشکلات و معضلات جامعه اقدام نماید.

 

 

ارسال نظرات