فرمانده قرار گاه سازندگی خاتم: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا بازوی توانمند دولت است

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بازوی توانمند دولت است و این تعامل و هم‌افزایی برای خدمت به مردم برای ما بزرگترین افتخار است.
کد خبر: ۹۵۷۲۵۲۲
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۹
فرمانده قرار گاه سازندگی خاتم:
قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا بازوی توانمند دولت است

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سرتیپ پاسدار عبدالرضا عابد عصر سه‌شنبه در نشست با رسانه‌های استان در پادگان الزهرا ( س) با اشاره به احیای میادین نفتی اهواز و اجرای پروژه های بزرگ آب و فاضلاب در خوزستان، اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا اقدامات موثری در کشور انجام داده و در زمینه احیای میادین نفتی، پروژه آب و فاضلاب اهواز، آبرسانی به مناطق کم‌برخوردار و محرومیت‌زدایی تاکنون پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است.

وی افزود: خوزستان در دوران دفاع مقدس نقش مهم و محوری داشته و مردم این منطقه با دست خالی مقابل دشمن بعث ایستادگی کردند و این وظیفه و رسالت ما است که به این مردم شریف خدمت کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: این قرارگاه بر اساس رسالت محوری خود هم‌افزایی را در دستور کار قرار داده و کارهای ناممکن را ممکن می سازد و تاکنون نیز در این زمینه به خوبی عمل کرده و پروژه های سنگین و راهبردی را نیز در دست اجرا دارد.

وی تصریح کرد: توان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا را دشمن به خوبی می‌شناسند اما مظلومیت این قرارگاه در داخل کشور وضوح مشاهده می شود.

سرتیپ پاسدار عابد گفت: برخی ها قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا را رقیبی برای پیمانکاران و بخش خصوصی می دانند اما با سند و در عمل ثابت کردیم که اینگونه نیست؛ اکنون پنج هزار پیمانکار بخش خصوصی بکار گرفته شده و ۱۵۰ هزار نیروی بخش خصوصی نیز مشغول کار هستند اما دشمن از هر راهی وارد می شود و می گوید این قرارگاه اجازه فعالیت به سایرین را نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون در هر نقطه ای که نیاز به حضور ما برای رفع محرومیت است، ورود کرده ایم و یک هزار میلیارد تومان نیز در زمینه محرومیت‌زدایی هزینه کرده این اما از آنجا که خدمت به مردم را وظیفه خود می دانیم نیازی نبود در این زمینه اطلاع‌رسانی کنیم.

پایان پروژه بزرگ فاضلاب اهواز تا شهریور ماه سال ۱۴۰۳ در صورت تامین اعتبار

همچنین مدیرعامل هلدینگ نیرو قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: پروژه فاضلاب اهواز اگر به موقع تامین اعتبار شود، این وعده را می دهیم که تا شهریورماه سال آینده پروژه فاضلاب اهواز به صورت کامل انجام می شود.

محمد رستمی افزود: هلدینگ تخصصی نیرو قرارگاه خاتم‌الانبیا در حوزه های آب ، برق، کشاورزی و محیط زیست فعالیت می کند که تاکنون بیش از ۸۰ پروژه بزرگ در سطح کشور اجرا کرده است.

وی افزود: کشور ما خشک و نیمه خشک است و فعالیت در حوزه آب ضرورت دارد و ما در راستای خدمت به مردم بیشتر به دنبال اجرای پروژه های تاثیرگذار هستیم.

مدیرعامل هلدینگ نیرو قرارگاه خاتم‌الانبیا تصریح کرد: انتقال آب از مرز پاکستان به زاهدان و پروژه آبرسانی غدیر اهواز از پروژه های مهم ما به شمار می رود.

وی بیان کرد: فعالیت‌های ما در استان خوزستان از سد کرخه آغاز شد و کیفیت ساخت این سد در سیل ۹۸، به اثبات رسید. سد مارون سه و سد مسجدسلیمان نیز از دیگر پروژه‌های بزرگ بود.

رستمی اظهار داشت: پروژه آبرسانی غدیر به طول ۹۰۴ کیلومتر است که تاکنون ۶۰۰ کیلومتر آن انجام شده و باقی آن نیز بستگی به تصمیم سازمان آب و برق خوزستان به عنوان کارفرما دارد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین فاضلاب اهواز یکی دیگر از پروژه‌های بزرگ این هلدینگ است که یکی از بزرگترین پروژه های کشور به شمار می رود.

مدیرعامل هلدینگ نیرو قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: شاید برخی‌ها گلایه کنند که چرا پس از ۴۰ سال فاضلاب اهواز بلاتکلیف بود اما باید بگوییم که در گذشته دانش انجام پروژه فاضلاب این شهرستان وجود نداشت چرا که باید در این پروژه ۱۴ متر زیر زمین کارشده و نیازمند کانال‌کشی بود.

وی گفت: در حال حاضر از ۱۰۳ کیلومتر کار پروژه فاضلاب اهواز، ۹۰ کیلومتر انجام شده است و میزان باقیمانده نیز به دلیل مشکلات نقدینگی بوده که اگر تامین اعتبار شده بود ، در شهریورماه کار پروژه فاضلاب به پایان می رسید .

رستمی یادآور شد: قرارگاه خاتم‌الانبیا ظرفیت بالایی دارد، منافع شخصی در این مجموعه وجود نداشته و دارای تجهیزات بروز مبتنی بر علم و تخصص شرکت‌های دانش‌بنیان‌ پروژه‌های خود را اجرا می کند.

سرتیپ پاسدار عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه روز سه‌شنبه از پروژه‌های آب و فاضلاب اهواز و میادین نفتی اهواز بازدید کردند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار