واژگونی اتوبوس درآزادراه زنجان- قزوین28مصدوم بر جا گذاشت

زنجان _مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: واژگونی اتوبوس مسافربری تبریز به تهران درلاین جنوبی کیلومتر 65 آزادراه زنجان – قزوین 28 مصدوم گذاشت.
کد خبر: ۹۵۷۲۵۶۰
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

واژگونی اتوبوس درآزادراه زنجان- قزوین28مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان،حکمت اله هاشمی اظهار داشت: یک تصادف جاده‌ای بامداد امروز چهارشنبه ۴ بهمن ماه ساعت ۴:۰۵ دقیقه صبح امروز توسط هموطنان به مرکز کنترل هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان جهت امدادرسانی اطلاع داده شد.


وی بیان کرد: ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات غزال برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی اعزام شدند و با توجه به وسعت حادثه مجددا ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شمالغرب و ۲ تیم دیگر نیز از پایگاه امدادی صنعتکار شهرستان ابهر جهت امدادرسانی اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: این ۶ تیم اعزام شده متشکل از ۱۲ نجاتگر به همراه سه خودرو نجات با دستگاه‌های ست نجات هیدرولیک و سه آمبولانس در این حادثه حضور داشتند.


وی یادآوری کرد: این اتوبوس مسافربری با ۳۱ سرنشین از تبریز به تهران در تردد بوده که با واژگونی ۲۸ مسافر آن مصدوم شدند و هفت نفر از مصدومان این سانحه رانندگی توسط آمبولانس‌های هلال احمر به بیمارستان غزال شهرستان خرم دره اعزام شدند و بقیه مصدومان نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

هاشمی افزود: نجاتگران هلال احمر علاوه بر انتقال مصدومان اقدام به انجام کمک‌های اولیه و در امر اعزام مصدومان به مراکز درمانی به سازمان فوریت‌های پزشکی (اورژانس۱۱۵) کمک کردند.

وی از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی رایگان با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات