پیام تبریک فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر

فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی میلاد فرخنده مولی الموحدین حضرت علی (ع) و بزرگداشت مقام والای پدر و روز مرد را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۷۲۷۲۴
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱

پیام تبریک فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ، سردارسرتیپ دوم پاسدار حمید فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی میلاد فرخنده مولی الموحدین حضرت علی (ع) و بزرگداشت مقام والای پدر و روز مرد را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد ؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

امیرالمومنین علی علیه السلام می فرمایند:

"یُستَدَلُّ على مُروءَةِ الرّجُلِ بِبَثِّ المَعروفِ ، و بَذلِ الإحسانِ ، و تَرکِ الامتِنانِ"

 

پراکندن نیکى و بى دریغ احسان کردن و خوددارى از منّت نهادن، نشانه مردانگى مرد است. (تصنیف غررالحکم و دررالکلم،ص۳۸۴،ح۸۷۳۵)

 

 میلاد سعید حضرت امیرالمؤمنین، علی بن ‌ابی‌طالب (علیه‌الصّلاةوالسّلام) یکی از برجسته‌ترین روزهای ماه پربرکت رجب محسوب می شود.

 

۱۳ رجب ، سرآغاز طلوع خورشید زندگی بزرگ مردی است که ولادتش در کعبه و شهادتش در مسجد بود و مظهر علم و عزت، عدالت و سخاوت و شجاعت، اسد الله الغالب، آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت می باشد.

اینجانب سالروزمیلاد متبرک داماد نبی اکرم، همسر صدیقه طاهره، شیر بیابان نجف، امیر عارفان علی علیه السلام که روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین گشته را به عموم مسلمانان جهان خصوصا پدران شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم و امنیت تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوند منان، جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی حضرت علی (ع) و ائمه اطهار (ع) و تحت زعامت مدیریت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به محرومان و مستضعفان موفق و موید باشد.

 

سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی

 فرمانده سپاه قدس گیلان

 

ارسال نظرات