در آستانه میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر، ۱۵٠٠ پدر و پسر مشهدی در حرم امام مهربانی‌ها گردهم آمدند و پسران حاضر در این محفل، روز پدر را به ساحت حضرت پدر، علی ابن موسی الرضا(ع) و پدرانشان تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۵۷۲۷۳۳
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
 به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، مسئول برگزاری این جشن گفت: برگزاری چنین محافلی شادی اهل بیت(ع) با رویکرد تربیتی در حرم رضوی می تواند به عنوان یک جشن با اثرگذاری مثبت در پررنگ‌تر‌ کردن نقش پدران در پرورش پسرانشان در سال‌های آینده نیز برگزار شود.

سعید عباسی ادامه داد: در آستانه میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر، ۱۵٠٠ پدر و پسر مشهدی ضمن تشرف در حرم امام مهربانی‌ها گردهم آمدند و پسران حاضر در این محفل، روز پدر را به ساحت حضرت پدر، علی ابن موسی الرضا(ع) و پدرانشان تبریک گفتند.

 وی اضافه کرد: این هفته، میلاد جواد الائمه(ع)، روز پسر و میلاد حضرت علی(ع)، روز پدر را داشتیم که برای ایجاد فضای همدلی و محبت میان دانش آموزان پسر و پدرانشان مراسمی تدارک دیده شد تا لحظاتی خوش را در جوار بارگاه رضوی برایشان ایجاد کنیم.

گفتنی است؛ پدران و پسران مشهدی در ابتدای مراسم کنار هم نشسته و دست‌هایشان را به نشانه عهد و پیمان در هم گره کردند و با فریاد «لبیک یا حیدر»، « لبیک یا زهرا»،«لبیک یا رضا»،«لبیک یا مهدی»، «لبیک یا خامنه ای» میثاق جاودانه با ارزش های اسلامی و ایرانی و پاسداشت آنها بستند.
 
سپس دست به دست هم دادند و ندای «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند و با کودکان غزه همدردی کردند و عهد بستند با تمام نفرت از دشمنان ایران و اسلام برائت بجویند.
  
ارسال نظرات
پر بیننده ها