خبرهای داغ:

صلح و سازش پایان بخش ۶۷.۸ درصد پرونده‌های خودمعرف در خوزستان

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خوزستان: ۶۷.۸ درصد پرونده‌های خودمعرف ارجاع شده به مرکز مشاوره انتظامی استان با صلح و سازش پایان یافتند.
کد خبر: ۹۵۷۲۷۷۵
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سرهنگ صمدکلاگر گفت: با توجه به اینکه مشاوره باعث جلوگیری از درگیری بسیاری از خانواده‌ها خواهد شد از ابتدای سال تاکنون تعداد یکهزار و ۱۱۴ جلسه مشاوره برای ۳۱ هزار و ۶۰۲ نفر برگزار شده است.

 

وی افزود: ۵۹ هزار و ۲۳۰ پرونده خود معرف از ابتدای سال تاکنون به مرکز مشاوره انتظامی خوزستان ارجاع شده که از این تعداد ۳۸ هزار و ۲۲۹ پرونده، معادل ۶۷.۸ درصد به صلح و سازش منجر شد.

 

سرهنگ کلاگر از بهره برداری ساختمان مشاوره معاونت اجتماعی استان خوزستان خبر داد و ادامه داد: تا پایان سال این مرکز برای عموم مردم به صورت رایگان در بلوار گلستان اهواز جنب معاونت اجتماعی استان خوزستان بهره‌برداری می‌شود.

 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خوزستان با بیان اینکه این مرکز از سالن جلسات، اتاق بازی کودک، اتاق مددکاری و ... تشکیل شده است، اضافه کرد: شهروندان جهت مراجعه به این مرکز علاوه بر مراجعه حضوری می‌توانند از طریق تلفن گویا ۰۹۶۵۸۰ نوبت دریافت کنند.

 

وی در ادامه به برگزاری اجلاس ۶۲۲ شهید ناجا دوران دفاع مقدس در روز شنبه هفتم بهمن ماه در سالن اجتماعات شرکت نفت اهواز می‌گوید: خوزستان ۶۲۲ شهید انتظامی دوران دفاع مقدس دارد که از این تعداد ۲۹۶ شهید در راه نظم و امنیت استان خوزستان جانفشانی کردند.

 

سرهنگ کلاگر رونمایی از ۷ جلد کتاب با موضوع شهادت و برپایی نمایشگاه آثار دفاع مقدس را از جمله برنامه‌های جانبی این اجلاس عنوان کرد و گفت: در ۴ ماه اخیر ۲۷ یادواره شهدا در شهرستان‌های استان با حضور خانواده شهدا برگزار شده است.

 

وی به اجرای طرح "شهید آبروی محله" اشاره کرد و افزود: این طرح در حوزه کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی استان با هدف تجلیل از خانواده شهدای انتظامی برگزار شده است.

 

سرهنگ کلاگر از تشییع سرباز شهید محمدرضا سبحانی در سوسنگرد خبر داد و اضافه کرد: شهید سبحانی در زمان شهادت تشییع نشد که پس از ۴۳ سال این مراسم روز شنبه ۷ بهمن ساعت ۹ صبح از میدان سپاه شهر سوسنگرد آغاز خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار