پیام تبریک فرمانده سپاه امام رضا (ع) بمناسبت میلاد حضرت علی (ع)

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی بمناسبت فرارسیدن میلاد حضرت علی (ع)و همچنین روز پدر پیام تبریکی صادر نمودند.
کد خبر: ۹۵۷۲۸۰۱
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸

پیام تبریک فرمانده سپاه امام رضا (ع) بمناسبت میلاد حضرت علی (ع)

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ؛سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی به مناسبت ولادت امیر مومنان، حضرت امام علی (ع) و گرامیداشت روز پدر پیامی صادر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۳ رجب ولادت باسعادت مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب (ع)، حماسه‌ساز نیایش‌ها و زیباترین تجلی عبودیت است، او که خداوند درّ ولایتش را در صدف کعبه، به رخ جهانیان کشید.

بی تردید حضرت علی (ع) ستون برافراشته دین اسلام، مظهر ایمان و همراه استوار پیامبر گرامی اسلام(ص) در روزهای سخت و پر آشوب، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته است.

نامگذاری ۱۳ رجب، سالروز میلاد مسعود امام العارفین، مولی الموحدین، حضرت علی علیه السلام به عنوان روز پدر، نشان دهنده جایگاه ویژه مردان و پدران در جامعه است.

اینجانب فرارسیدن سیزدهم رجب سالروز میلاد با سعادت اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، مولی الموحدین حضرت علی( ع) و روز پدر را به همه شیعیان و بویژه مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار شهرستان دشتی، تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای همه عزیزان، سربلندی و سرافرازی در پرتو عنایت خداوند متعال را مسئلت می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند منان، مردان جامعه اسلامی ما با سرلوحه قرار دادن منش و سیره زندگانی آن حضرت در تمامی مراحل زندگی موفق و مؤید باشند.

 

سرهنگ پاسدار محمدرضا زارعی تبار

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی

ارسال نظرات
آخرین اخبار