خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) از اجرای طرح سه شنبه های مهدوی به نیت سلامتی امام زمان (عج) در روستای مومن آباد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۲۸۴۰
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای اجرای طرح دیدار با سلیمانی ها، بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در سرخه انجام شد.

همچنین طبخ، جمع آوری و توزیع غذای نذری به نیت سلامتی و ظهور امام زمان (عج) در راستای پویش سه شنبه های مهدوی به همت جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) روستای مومن آباد در سرخه اجرا شد.

مومن آبادی از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه ی این اقدام مومنانه اظهار کرد: پویش سه شنبه های مهدوی هر هفته با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند در روستا انجام و در قالب این طرح ظرف های غذا بین اهالی روستا توزیع و آن ها ضمن طبخ غذا، ظرف های غذا را به ما تحویل و سپس توزیع آن ها بین خانواده های هدف انجام می شود.

او افزود: طرح سه شنبه‌ های مهدوی نتیجه کار جمعی از منتظران است که هر هفته در روز‌های سه شنبه به نیت نذر سلامتی امام زمان (عج) و برای زنده نگه داشتن یاد آن حضرت در بین قشر‌های مختلف جامعه نذری تقسیم می شود. این حرکت عظیم فرهنگی با شعار «هر کسی به هر میزان که می‌تواند برای سلامتی امام زمان (عج) خدمت کند» در این روستا در حال انجام است.

گفتنی است ایستگاه ایست و کنترل در ورودی روستای اروانه توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج ولی عصر (عج) انجام و جلسه مشترک مرکز نیکوکاری امام علی (ع) با پایگاه خواهران و برادران روستای اروانه جهت بررسی مشکلات معیشتی افراد تحت پوشش و برنامه ریزی جهت شرکت پر شور خانواده های تحت پوشش در انتخابات در این روستا تشکیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار