خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام رضایی در دوره ۲ روزه عقیدتی معرفتی به میزبانی سپاه حضرت ولیعصر (ع) خوزستان بسیج را متکفل نیروی منسجم برای انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش‌های انقلاب دانست و اظهار کرد: به میزانی که بسیجیان توانمندی در حوزه معرفتی و بصیرتی داشته باشند، به همان میزان انقلاب اسلامی به پیشرفت خود ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۹۵۷۲۸۵۲
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ حجت الاسلام والمسلمین علی  رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در دوره ارتقاء دانشی و بینشی مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در نواحی مقاومت بسیج استان‌های خوزستان، ایلام، بوشهر و لرستان که به میزبانی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان برگزار شد، سیزدهم رجب  میلاد حضرت علی (ع) را به تمام مردم ایران تبریک گفت.

 

او بسیج را متکفل نیروی منسجم برای انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش‌های انقلاب دانست و افزود: به میزانی که بسیجیان توانمندی در حوزه معرفتی و بصیرتی داشته باشند، به همان میزان انقلاب اسلامی به پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

 

حجت الاسلام والمسلمین رضایی با بیان اینکه اگر در این زمینه‌ها بسیجیان پیشرو باشند، انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌های موفق خواهد بود، بیان کرد: لازمه اینکه بسیجیان ما به معارف دینی در موضوع بصیرت، آگاهی لازم را داشته باشند، انجام دادن بهتر وظایف متصدیان در مجموعه بسیج است.

 

او با اشاره به اینکه این نشست که برگزار شده مسئولین اجرای برنامه‌های عقیدتی سیاسی معرفتی بصیرتی، بسیجیان چند استان هستند، توضیح داد: این برنامه ۲ روزه به منظور حفظ انسجام افرادی انجام شد که در اجرای برنامه‌های عقیدتی - سیاسی - معرفتی در بسیج مسئولیت دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین رضایی هدف از اجرای این برنامه را آشنایی افراد با روش‌های نوین اثرگذاری‌ عنوان کرد تا با هم تصمیم واحدی بگیرند و انتظار می‌رود این تجمعات و نشست‌ها بتواند در ارتقای آموزش های عقیدتی و سیاسی برای بسیج موثر واقع شود.

 

او ادامه داد: هر چه بیشتر با معارف دینی آشنا بشویم و تعمیق معنویت و بصیرت و ولایت مداری بتواند نشانه های عزت و سربلندی ایران اسلامی و بسیجیان را بیشتر فراهم نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها