خبرهای داغ:
ابوعبیده مطرح کرد:

هلاکت ده‌ها نظامی صهیونیست طی ۵۷ مأموریت نظامی در هفته گذشته/انهدام ۶۸ جنگ‌افزار رژیم صهیونیستی

سخنگوی گردان‌های قسام گفت: مبارزان ما در هفته گذشته طی ۵۷ مأموریت نظامی مختلف ده‌ها نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.
کد خبر: ۹۵۷۲۸۹۹
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از الجزیره، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) آمار جدیدی را از ضربه‌های وارده از سوی مبارزان قسام به نظامیان صهیونیست ارائه کرد.

ابوعبیده گفت: مبارزان ما در هفته گذشته ۶۸ جنگ‌افزار را به صورت کلی یا جزئی منهدم کردند و ۵۳ نظامی صهیونیست را از نزدیکترین فاصله ممکن به هلاکت رساندند. علاوه بر این تک‌تیراندازان ما ۹ نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند.

سخنگوی گردان‌های قسام تاکید کرد: مبارزان ما در هفته گذشته طی ۵۷ مأموریت نظامی مختلف ده‌ها نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

ابوعبیده تصریح کرد: مبارزان ما در هفته گذشته نظامیان صهیونیست را با گلوله و بمب‌های ضد سنگر و ضد نفر و تفنگ تیربار هدف قرار دادند. آنان موفق شدند ۴ خانه، ورودی ۲ تونل و یک میدان مین را به روی نظامیان دشمن منفجر کنند.

وی ادامه داد: همچنین در هفته گذشته ۲ پهپاد شناسایی «اسکای لارک» از سوی مبارزان قسام سرنگون شد و ۸ پهپاد نیز به کنترل مبارزان ما درآمد.

ابوعبیده گفت: مبارزان ما در هفته گذشته تجهیزات نظامی دشمن را با خمپاره و موشک کوتاه‌برد در تمامی محور‌های نبرد هدف قرار دادند و مناطق داخلی رژیم صهیونیستی را نیز با موشک‌های با برد مختلف هدف گرفتند.

ارسال نظرات