نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: همه باید دست در دست هم بدهیم و با برگزاری انتخاباتی باشکوه و طبق منویات مقام معظم رهبری با ۴ اصل رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت را در استان برگزار کنیم.
کد خبر: ۹۵۷۲۹۷۶
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، مجتبی عبداللهی در نشست با دستیاران فرمانداران در امر مردمی سازی دولت و جمعی از فعالان در این حوزه که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن قدردانی از احساس مسئولیت گروه های مختلف اجتماعی برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات پیش رو، افزود: استان البرز در سایه اتحاد و انسجام مسئولان در رده ها و قوای مختلف با سرعت در حال رشد و توسعه بوده بطوری که این روند برای مردم نمود عینی و ملموس پیدا کرده است.
وی ادامه داد: در این مسیر گروه های مردمی و فعالان اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... نیز همراهی موثری را رقم زده اند و با اعتماد به خدمتگزاران خود در حد توان و بضاعت، مشارکت دارند.
عبداللهی با اشاره به اقدامات و پیگیری هایی که در خصوص مسائل و دغدغه‌های آموزش و پرورش استان صورت گرفته، گفت: حضور و مشارکت جامعه بزرگ فرهنگیان در انتخابات پیش رو بسیار حائز اهمیت است و معلمان بعنوان افراد مورد وثوق جامعه، تاثیر بسزایی در تنویر افکار عمومی دارند.
وی افزود: این استان ظرفیت های فراوانی برای فعالیت های اجتماعی دارد و گروه های مختلف می توانند در این راستا طرح و برنامه بدهند.
عبداللهی گفت: البرز از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) ایران کوچک لقب گرفته که گروه های اجتماعی می توانند ابعاد گوناگون این عنوان را مورد بررسی و مطالعه قرار دهند.
وی افزود: اکنون ۶۷ محله کمتربرخوردار در استان شناسایی شده که سازمان های مردم نهاد می توانند گوشه ای از امور را بدست بگیرند و منشا تحول باشند.
استاندار البرز گفت: همه باید دست در دست هم بدهیم و با برگزاری انتخاباتی باشکوه و طبق منویات مقام معظم رهبری با ۴ اصل رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت را در استان برگزار کنیم و سد بزرگی سر راه توطئه ها و تبلیغات منفی دشمنان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها