خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی گفت: ما قبل از انقلاب حق انتخاب نداشتیم ولی بعد از انقلاب سرنوشت کشور به دست مردم سپرده شده است.
کد خبر: ۹۵۷۳۰۰۲
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

اهل تشیع و تسنن دست در دست هم به فکر اعتلای اسلام در عالم هستند/ انتخابات حق مسلم مردم در انتخاب خدمتگزارانشان برای اداره امور مملکت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه گنبدکاووس در نشست صمیمی فرماندهی سپاه با فرماندهان و مربیان صالحین پایگاه های مقاومت دهستان آق آباد و همسرانشان به مناسبت ولادت امیرالمومنین علی علیه السلام گفت : اهل تشیع و تسنن از مرحله اختلافات مذهبی عبور کرده و دست در دست یکدیگر در فکر اعتلای اسلام در عالم هستند.

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی در این برنامه ضمن تجلیل و قدردانی ویژه از همسران فرماندهان پایگاه های خواهر در خصوص انتخابات پیش رو گفت : ما قبل از انقلاب حق انتخاب نداشتیم ولی بعد از انقلاب سرنوشت کشور به دست مردم سپرده شده است.

فرماندهی ناحیه گنبد کاووس در خصوص اهمیت نقش مردم و حضور آنان در صحنه های مختلف پس از انقلاب عنوان کرد : دفاع مقدس را مردم مدیریت کردند و بعد از جنگ نیز همین مردم در میدان سازندگی کشور وارد شدند و در فتنه های مختلف این مردم بودند که کشور را حفظ کردند . حال در انتخابات پیش رو نیز این مردم هستند که باید سرنوشت کشور را رقم بزنند.

دراین برنامه کیک تولدی به نشانه وحدت شیعه و سنی و به میمنت ولادت امیرالمومنین ، توسط حاج آخوند عارف و سرهنگ حسینی بریده شد و در پایان از فرماندهان و مربیان صالحین پایگاه های برادر حوزه محمد رسول الله و همسران فرماندهان و مربیان پایگاه های خواهر حوزه حضرت فاطمه سلام الله علیها تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها