خبرهای داغ:
بمناسبت میلاد امام اول شیعیان، اسد الله الغالب حضرت علی ابن ابیطالب (ع) در روستای چم العبید مدرسه هاجر و شهید آتشیان از توابع بخش مرکزی شهرستان باوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۳۰۳۵
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج باوی :این مراسم با همت مدیریت آموزشگاه و دهیار روستا و حوزه مشترک بسیج دانش آموزی شهرستان باوی که با حضور فرمانده بسیج دانش آموزی، ریاست  اداره آموزش و پرورش، جانشین نیروی انتظامی شهرستان باوی،مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانده کلانتری مسیر تصفیه و عنافچه و اهالی محترم روستا و اجرای مداح اهل البیت مجاهد نیسی و گروه نمایش برگزار گردید.

                    

فرمانده بسیج دانش آموزی باوی در این مراسم گفت؛ یکی از فضیلتهایی که خداوند متعال به هیچ انسانی از اولین روز ساخت خانه کعبه و تا آخرین روز قیامت عطا نکرده ولی به امیر المومنین علی ابن ابیطالب(ع) این فضیلت را دادن متولد شدن این امام بزرگوار در خانه کعبه بود. و ایشان بر حجاب دختران تاکیدات داشتن چرا که حجاب نشانه واقعی یک بانوی شیعه می باشد و به فرموده ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) اطاعت مؤمنان حقیقی از اوامر و سلوک بر مدار زندگی آن حضرت (امام علی(ع) امری واجب است.

 

فرمانده بسیج دانش آموزی افزود: ادامه چنین جشن های شاد تا پایان ماه بهمن در ۹ روستای بخش مرکزی و ۴ روستای بخش ویس و شیبان خبر دادند.

 

در پایان مراسم به کلیه دانش آموزان حاضر هدیه اعطا گردید و از پدران حاضر تقدیر و تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار