حجت‌الاسلام کرمی خبر داد

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۱۷ مسجد شهرستان بهار

 همدان- مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از برگزاری مراسم معنویت اعتکاف در ۱۷ مسجد شهر و روستایی شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۳۰۳۹
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵

حجت‌الاسلام مهدی کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب عنوان کرد: هفت مسجد در شهرهای بهار، لالجین و مهاجران و ۱۰ مسجد در روستاهای حسین آباد آشوری، گنج تپه، دینارآباد، کریم آباد، دستجرد، سیمین، روان، آبرومند و همه کسی متولی و مجری برگزاری مراسم معنوی اعتکاف هستند.

وی افزود: بخشی از برنامه‌های فرهنگی معتکفین خواهر با همکاری حوزه علمیه حضرت صدیقه کبری(س) از طریق اعزام مبلغه به مساجد شهری و روستایی انجام می پذیرد.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار با اشاره به استقبال خوب نوجوان و جوانان برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف اضافه کرد: امسال مراسم معنوی اعتکاف برای دانش آموزان پسر با همکاری و محوریت حوزه علمیه برادارن و اداره آموزش و پرورش شهرستان در مسجد جامع شهر بهار برگزار شد، که حدود ۹۵نفر دانش آموز دوره اول و دوم متوسطه از برنامه های معنوی اعتکاف که پیش بینی شده استفاده خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد یک هزار و ۶۴۸ نفر در سطح شهرستان بهار معتکف هستند که بیش از ۶۰ درصد شرکت کنندگان نوجوانان و جوانان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار